5 Reacties

één dag geleden

Ik doe geen nipt, bij mij is elk kindje welkom en als het iets mankeert gaan we dat samen aan

één dag geleden

Zoek afleiding. Voor nu is er geen reden tot ongerustheid. Het kan max 2 weken duren, maar hopelijk is het voor jullie wat eerder. Dat zegt trouwens niets over de uitslag alleen over de drukte bij het lab 🍀

één dag geleden

Reactie op kuss_ies

Ik doe geen nipt, bij mij is elk kindje welkom en als het iets mankeert gaa ...
Dit is geen antwoord op haar vraag. En niet iedereen staat daar hetzelfde in als jij. Gelukkig dat iedereen daar een eigen keuze in heeft.

één dag geleden

Ik zag een mooie quote voorbij komen die bij mij wel geholpen heeft: Worrying does not take away tomorrow's troubles, it takes away todays peace. Lekker zweverig😛 Maar je bent al geprikt en kan er nu toch niks meer aan veranderen. Ik kreeg zelf veel sneller dan verwacht de uitslag (vrijdag geprikt en woensdag uitslag). Ik had ook weinig tijd om me zorgen te maken. Vertrouw erop dat het goed komt🥰

één dag geleden

Ik moest wachten tot het online stond en heb echt zo vaak de pagina ververst, dagen lang. Had de uitslag snel maar vond het heel moeilijk, wat hielp was afleiding. Verder aan toegeven, t is ook gewoon spannend toch?