5 Reacties

één maand geleden

Wij gaan waarschijnlijk ook richting 3 zwangeren op en rond hetzelfde moment, op een team van 6 personen. Ik snap je gevoel. Maar uiteindelijk kan je de beslissing van een kind niet laten afhangen van de situatie van het werk.

één maand geleden

Reactie op heynikki

Wij gaan waarschijnlijk ook richting 3 zwangeren op en rond hetzelfde momen ...
Je hebt helemaal gelijk. Dankjewel voor je reactie

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap waren we met 7 zwangeren in een redelijk korte tijd! Uiteindelijk naarmate er steeds meer bij kwamen voelde het voor de zwangere steeds vervelender om te zeggen, maar uiteindelijk is een zwangerschap ALTIJD een wonder en denk ik oprecht dat mensen er zo ook over denken! Werk is maar werk, een baby kunnen krijgen is echt voor iedereen een wonder! Ondanks dat het misschien vervelend voelt, en je denkt dat het werk er onder gaat lijden, probeer het zo aub niet te zien want uiteindelijk zal het hoe dan ook vast goedkomen!

één maand geleden

Reactie op J.A.vdr

Bij mijn vorige zwangerschap waren we met 7 zwangeren in een redelijk korte ...
Dat is ook weer zo..dankjewel voor je reactie ♥️

één maand geleden

Oh bij ons zijn er veel mensen uitgevallen of ziek of doorgegroeid, waardoor ik het eigenlijk ook heel naar vindt. Ze gaan echt niet vervelend reageren maar ik voel me wel bezwaard, ik snap je echt helemaal. Stom is dat hè! Maar ook goed denk ik, we voelen ons wel verantwoordelijk en dat maakt ons hele goeie werknemers 😬