48 Reacties

één maand geleden

Reactie op iLa-D

Donderdag mijn eerste echo en daarna licht ik mijn werkgever in. Dit omdat ...
Hoop van harte voor je dat t deze zwangerschap toch meevalt 💜

één maand geleden

Reactie op Izzy92

Neen dat is de standaard. Geen contact met kleine kinderen
Woon je in België? Daar lees ik het idd terug. Maar in nl is het zeker niet standaard

één maand geleden

Ik heb nog niks verteld (bijna 9wk momenteel). De vorige keer heb ik ook kunnen wachten tot 12/13 weken en dat wil ik nu weer kunnen doen. Vind het aan de ene kant nog wel een fijn idee om dit geheim nog even zo voor ons te hebben maar het zal straks ook wel handig zijn als ze het wel weten (korter lontje, ben echt wel heel moe, al een aantal keer misselijk geweest) maargoed, eerst zorgen dat iedereen in de familie 't weet want dat is ook nog niet het geval 🙃

één maand geleden

Vorige week aan mijn twee leidinggevende verteld. Vond het wel spannend, heb net gehoord dat ik een vast contract krijg maar die gaat nog niet in, pas december. Ze waren beide zo lief en enthousiast! Echt fijn.

één maand geleden

Reactie op inekehh

Woon je in België? Daar lees ik het idd terug. Maar in nl is het zeker niet ...
Ja inderdaad. Kleuterjuffen en dergelijke zijn hier de hele zwangerschap thuis

één maand geleden

Ik kwam in contact met de 5e ziekte😢 (werk op een kdv) dus ik moest het met 5 weken wel vertellen omdat ik per direct naar huis moest. Moest gelijk bloed prikken op anti stoffen en mocht pas weer werken nadat de uitslag was dat ik de anti stoffen al had.

één maand geleden

Met 11 weken verteld tegen het hele team na 3 goede echo’s. Al eerder tegen losse collega’s omdat het niet anders kon. Ik werk als intensive care verpleegkundige en met bepaalde isolatie patiënten mag ik niet ingedeeld worden. Daarnaast ook vaak röntgenfoto waarbij ik liever even de kamer verlaat.

één maand geleden

Ik heb 1 collega wel op de hoogte gebracht omdat we laatst samen weekend weg zijn geweest, en mijn leidinggevende en coördinerende wil ik deze week op de hoogte brengen, ook omdat ik merk dat sommige dingen fysiek behoorlijk uitputtend kunnen zijn en merk dat ik wel echt last heb van kwaaltjes. Ben vandaag 8 weken. De rest van het team vertel ik het na de termijnecho.