10 Reacties

18 dagen geleden

Het wordt afgeraden om garnalen en gamba’s te eten tijdens je zwangerschap. Volgens mij heb je ook sushi van kip of vegetarisch, die zijn wel veilig te eten. Ik zou voor de zekerheid even informeren bij het restaurant zelf. In ieder geval veel plezier! 😊

18 dagen geleden

Geen rauwe vis, geen gamba’s geen rood vlees, geen tonijn en geen gerookte zalm. Dus eigenlijk vooral met kip en groenten

18 dagen geleden

Ik heb laatst lekker sushi met kip, komkommer en avocado op. Dat kan prima! Geniet er van 😘

18 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Ik heb laatst lekker sushi met kip, komkommer en avocado op. Dat kan prima! ...
Gefrituurde kip?

18 dagen geleden

Hee jaa met kip en groente mag gewoon inderdaad! 😊 lekker van genieten

18 dagen geleden

Mijn verloskundige gaf aan dat garnaal best kan, als je het maar niet iedere week doet! Ik had dezelfde vraag! Ik ben toen lekker uiteten gegaan en heb sushi gehad die vega was, met kip of garnalen. Let wel op dat de viseitjes die ze aan de zijkant doen niet mogen. Veel plezier en geniet ervan!! 🥰

17 dagen geleden

Garnaal mag niet volgens het voedingscentrum(zwangerhap). Je kan de zwangerhap app downloaden zo kan je overal checken wat je wel en niet mag!😁

15 dagen geleden

Vraag of er ook een speciale menu is voor zwangere vrouwen. Heb ik wel gedaan. Had niet zo heel veel keus in sushi maar alsnog lekker genoten van wat ik wel mocht eten

15 dagen geleden

ik zou t bang zijn voor kruisbesmetting

15 dagen geleden

Reactie op Oktoberbaby1

Vraag of er ook een speciale menu is voor zwangere vrouwen. Heb ik wel geda ...
Vond ik ook! Bij sumo hebben ze een speciale kaart. Ik vond het ook heel lekker en alles geserveerd op aparte bordjes! 🥰