70 Reacties

één maand geleden

Reactie op drimle

Ik heb een goede NIPt uitslag gekregen 🥳 Ik heb zaterdag ochtend 7-9 bloe ...
Fijn ik ook vandaag een goede vanuit olvg oost! Zo spannend altijd!

één maand geleden

Ik ook Amsterdam Oost! Ik heb een zzp kraamzorg gevonden via de website 1op1kraamzorg.

één maand geleden

https://www.facebook.com/share/g/M8cqR435wgZiRptV/?mibextid=K35XfP uitgerekend april mei facebookgroep

één maand geleden

Ik vroeg me af of er al mensen zich hebben georiënteerd op sportlessen of yogalessen voor zwangeren in Amsterdam Oost, en tips hebben? Ik hoor het graag als je leuke dingen gevonden hebt of tips hebt!

één maand geleden

Reactie op Blabla92

Ik vroeg me af of er al mensen zich hebben georiënteerd op sportlessen of y ...
Ik weet dat thrive yoga prenatal lessen hebben en zag ook op IJburg een reformer Pilates les gericht op de zwangere vrouw is.

één maand geleden

Reactie op Blabla92

Ik vroeg me af of er al mensen zich hebben georiënteerd op sportlessen of y ...
Ik ga voor sport mij denk ik aanmelden bij Workout lab. Ze hebben een locatie in de Pijp en in West.

één maand geleden

Reactie op Mvb94

Leuk, ik lees mee! Amsterdam zuid hier (hoofddorppleinbuurt). Weet iemand ...
Hé! Ik zou hierin ook interesse in hebben :) Is het anders een leuk idee om een keer te meeten ergens in Amsterdam? Of anders een whatsapp groep maken? Misschien deelt dat makkelijker? Zelf ben ik nu 7 weken zwanger van mijn eerste. Ik woon in Nieuw-West, maar met mijn fiets vrij flexibel - zeker nu ik een elektrische fiets heb. Heb last van kortademigheid soms door de hormonen ;)

één maand geleden

Reactie op Nirma

Hé! Ik zou hierin ook interesse in hebben :) Is het anders een leuk idee o ...
Ja erg leuk! 😻

één maand geleden

Reactie op Blabla92

Ik vroeg me af of er al mensen zich hebben georiënteerd op sportlessen of y ...
Er is zwangerschapszwemmen bij sportfondsenbad. Ik ga nu eerst mijn strippenkaart afzwemmen en daarna aanmelden voor zwangerschapszwemmen. Een vriendin van me zei dat het heel chill is als je al buik al wat groter is

één maand geleden

Ik woon in Diemen. Gisteren en vandaag een test gedaan en nu ongeveer 5 weken zwanger. Leuk om hier mee te lezen. Heb me aangemeld bij de verloskundige hier in de buurt.

één maand geleden

Reactie op Nirma

Hé! Ik zou hierin ook interesse in hebben :) Is het anders een leuk idee o ...
Whatsappgroep ben ik ook voor te porren 😊

één maand geleden

Reactie op RebeccaS88

Whatsappgroep ben ik ook voor te porren 😊
Ik ook! Hoe kunnen we dit handig regelen?

één maand geleden

Reactie op Nirma

Hé! Ik zou hierin ook interesse in hebben :) Is het anders een leuk idee o ...
Leuk idee!

één maand geleden

Reactie op ddkrs

Ik ben 9+3. Voel mij best goed, wel na hard werken einde van de dag neem ik ...
Ik zit bij De Bilderdijk (hebben een locatie op de zeilstraat). Ben er nu een keer geweest maar vond het erg fijn! En jij?

één maand geleden

Hebben jullie je al aangemeld voor opvang. Mijn voorkeur is bij onze gastouder. Dat is goedkoper en ze is heel lief en zorgzaam, maar een beetje onzeker of er alle dagen plek is. Voor nu zegt ze dat het goed komt. Maar ze kan geen plek reserveren voorde baby, omdat er misschien een aanmelding komt die eerder kan beginnen. Volgende week heb ik ook een rondleiding bij een kdv en zij hadden per mail toegezegd een baby plek te hebben vanaf augustus maar moet het officieel nog horen.

één maand geleden

Reactie op Mvb94

Ik zit bij De Bilderdijk (hebben een locatie op de zeilstraat). Ben er nu e ...
Ik zit bij Hygiëa, zit bij olympisch stadion vlakbij. Tip van vriendinnen gelederen dat ze het daar zo prettig vinden en echo apparatuur hebben staan, waardoor je altijd even kan kijken. Ook al gekeken voor opvang? Zitten er veel in het buurtje Fijne avond ✨

één maand geleden

Goedemorgen, ik probeerde een whatsappgroep te maken om die hier te delen, maar het lukt me niet een groep te maken zonder direct iemand toe te voegen. Weet iemand of dit kan? Of anders kan iemand misschien haar nummer naar mij sturen in een bericht? Dan maak ik de groep aan en deel ik die hier :)

één maand geleden

Reactie op Mvb94

Goedemorgen, ik probeerde een whatsappgroep te maken om die hier te delen, ...
Er mogen hier geen whatsapp groepen gedeeld worden. Deze worden steeds verwijderd door de beheerders 😅 blijkbaar hebben ze in het verleden negatieve ervaringen opgelopen.

één maand geleden

Reactie op Mvb94

Goedemorgen, ik probeerde een whatsappgroep te maken om die hier te delen, ...
Wat jammer dat het niet lukt! Ik wil wel m’n mobiele nummer geven, kijken of dat wordt toegestaan :) 0610134571 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op drimle

Er mogen hier geen whatsapp groepen gedeeld worden. Deze worden steeds verw ...
Oh haha dat is jammer.. Weet niet of iedereen het fijn vindt hier zijn nummer te delen. Jullie kunnen het evt naar mij sturen als jullie willen