70 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mvb94

Ik zit bij De Bilderdijk (hebben een locatie op de zeilstraat). Ben er nu e ...
Ik zit hier ook. Alleen dan locatie bilderdijk 🙏🏽😍

één maand geleden

Reactie op Mvb94

Oh haha dat is jammer.. Weet niet of iedereen het fijn vindt hier zijn numm ...
Ik heb je vriendschap verzoek gestuurd:)

één maand geleden

Reactie op drimle

Hebben jullie je al aangemeld voor opvang. Mijn voorkeur is bij onze gastou ...
Wij hebben bij IJsterk voor vier locaties aangemeld. Maar ze kon NIKS zeggen over plaats wachtlijst. Wanneer ze iets kan vertellen of ze iets kan vertellen. Dus vind dat wel erg spannend. Twijfel dus heel erg of we voor nog andere organisaties moeten aanmelden. Wij hebben echt KDV nodig namelijk.

één maand geleden

Wat leuk om dit te lezen! Ik ‘hoor’ eigenlijk niet in de april groep want ben ik mei uitgerekend, maar ging even spieken 😉. Kwam toen dit leuke topic tegen. Ik heb woensdag m’n eerste afspraak bij VPOE voor fertiliteitsecho en woon daar om de hoek. Er zijn dus al goede ervaringen met deze praktijk?

één maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Wat leuk om dit te lezen! Ik ‘hoor’ eigenlijk niet in de april groep want b ...
Ik heb de vitaliteitsecho en de intake gedaan. Maandag over een week de termijnecho. Ik vind ze erg fijn en nuchter, maar wel open voor wat je dan ook prettig zou vinden in je zwangerschap. Fijne balans dus!

één maand geleden

Ik schreef fertiliteitsecho maar ik bedoel natuurlijk vitaliteitsecho 😉. Dit hele zwanger zijn is nog even wennen voor me haha. Dat klinkt goed, dankjewel voor je antwoord!

één maand geleden

Reactie op Mvb94

Oh haha dat is jammer.. Weet niet of iedereen het fijn vindt hier zijn numm ...
Ik sluit ook graag aan. Heb je een verzoek gestuurd!

één maand geleden

Vreemd genoeg lukt het me niet, de groep en mensen toevoegen. Heb het nu geprobeerd maar de berichten worden niet ontvangen. Zou iemand anders het kunnen proberen?

één maand geleden

Reactie op Mvb94

Vreemd genoeg lukt het me niet, de groep en mensen toevoegen. Heb het nu ge ...
RebeccaS88 heeft haar 06 hier staan. Ik heb haar een berichtje gestuurd. Maar volgens mij ben ik de enige nog haha

één maand geleden

https://chat.whatsapp.com/JPdJ166yy9zGYGBaOCpKYd toch een poging zo?