3 Reacties

3 maanden geleden

Ik snap je gevoel helemaal. Heb ook meerdere miskramen gehad en 1x meegemaakt met 15 weken bevallen vanwege trioplidie. En net voor we ivf traject in zouden gaan bleek ik weer zwanger. Ging die keer wel goed. Maar heb me nog nooit zo ellendig gevoeld negen maanden lang en kon het pas naast me neerleggen toen ik dr vast had! Probeer het naast je neer te leggen en laat alles op je afkomen. Hoe zwaar en hoe moeilijk ook! Probeer er ook (als het kan) goed over je gevoel te praten. Als je ermee blijft zitten levert dat veel stress op wat ook in zn nadeel werkt. 🥰

3 maanden geleden

Ik begrijp je gevoel maar er zit niets anders op dan afwachten. Zelf heb ik 2 miskramen gehad. Bij 1 had ik alle klachten die je kunt hebben en bij de ander niks. Bij 1 bloedverlies en bij de ander niet. Kotom: Je weet het niet. Het kan alle kanten op. Probeer rustig te blijven en het beste te hoprn. Het zou ook zomaar eens een keer helemaal goed kunnen gaan!

2 maanden geleden

Oh ik snap je.. ik word ook helemaal naar. 3 miskramen gehad, nu weer zwanger en wederom wat lichtroze afscheiding, maar nog wel knaltesten.. ben zo bang dat het over een week weer mis is. Vreselijk dit gevoel