4 Reacties

2 maanden geleden

Begin april MA. Hartje was gestopt en zou toen tien weken moeten zijn. Tweemaal cytotec gekregen. Helaas ernstige bloedingen en nog veel restweefsel waardoor een curretage eind april is uitgevoerd. Nu 6 + 2 zwanger en ik ben op van de zenuwen. Ik begrijp je dus helemaal. Ik zit constant tussen angst loslaten en ‘oh heb ik nog wel kwaaltjes’ in. De hele dag door. Volgende week vrijdag mijn eerste echo en ik hoop zo dat alles goed zit. Hoeveel weken ben jij nu?

2 maanden geleden

Ja heel herkenbaar dit. Na een miskraam in december nu ook telkens gespannen. Probeer veel afleiding te zoeken, maar elk toiletbezoek ben ik bang voor bloedverlies. Heb ook volgende week vrijdag een eerste echo! Dus tot die tijd is het nog extra spannend

2 maanden geleden

Jaah, hier ook de angst. 2 x miskraam gehad op 6 weken. En volgende week vrijdag ben ik 6 weken dus ja vind het nog steeds spannend. Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik nu allemaal zwangerschaps symptomen heb en dat had ik bij de miskramen niet.

2 maanden geleden

In april een missed abortion gehad. Dit opgewekt met medicijnen en is uitgelopen op een regelrechte ramp. Zoveel bloed verloren dat ik met ambulance vervoerd ben voor een spoed curretage. Nu ben ik er zondag achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Niks engers dan dit 🙈 Ik merkte bij m’n vorige zwangerschap totaal niks. Geen krampen, geen kwaaltjes niks. Mijn lichaam wist toen ook dat het mis zat. Deze keer heb ik een ander gevoel en ben ik juist blij met wat krampjes. Wat zegt je eigen gevoel?