8 Reacties

één maand geleden

Same! Voel me sinds halverwege week 9 duizend keer beter en sinds halverwege week 10 voel ik me gewoon precies zoals voor m’n zwangerschap. Helemaal goed! Bizar hè

één maand geleden

Reactie op charlotteeeee

Same! Voel me sinds halverwege week 9 duizend keer beter en sinds halverweg ...
Aan de ene kant super fijn natuurlijk maar ook beangstigend.. goed te horen dat alles goed is! Mijn buik was 2 weken geleden ook veel meer opgezet( darmen dan) dan nu, nu zie ik bijna helemaal niks.. zei je verloskundige er nog wat over?

één maand geleden

Ik begin me sinds deze week ook weer beter te voelen, denk dat je over je piek heen bent en de ergste misselijkheid voorbij is! Ik probeer er van te genieten want heb 4 weken non stop over gegeven en moest bijna aan het infuus 😅

één maand geleden

Mocht je je echt heel erg zorgen kan je altijd de verloskundige bellen en eventueel een extra echo krijgen. Maar laat je niet gek maken hoor door je eigen gedachtes! En je symptomen kunnen ook opeens weer helemaal terugkomen!

één maand geleden

Reactie op frikadelspeciaal

Ik begin me sinds deze week ook weer beter te voelen, denk dat je over je p ...
Oh jeetje dat is heftig, dat begrijp ik inderdaad !!

één maand geleden

Reactie op xLapx

Mocht je je echt heel erg zorgen kan je altijd de verloskundige bellen en e ...
Liever woorden! Ik heb bij 6,5 week gebeld omdat ik ook zo zenuwachtig was, toen mocht ik ook komen. Maar als ik nu weer bel, kan ik elke week wel bellen, het blijft gewoon spannend inderdaad.,

één maand geleden

Reactie op Femkeeek

Liever woorden! Ik heb bij 6,5 week gebeld omdat ik ook zo zenuwachtig was, ...
Aah oke, ja spannend blijft het sowieso. Het liefst ga ik ook elke week voor een echo hoor😂 wij hebben 2 weken geleden de 1e echo gehad en volgende week de termijnecho. Kan echt niet wachten hahaha

één maand geleden

Reactie op xLapx

Aah oke, ja spannend blijft het sowieso. Het liefst ga ik ook elke week voo ...
Jaa dat snap ik… laat me weten hoe het was!!!