70 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mka94

Ik heb ook diabetes type 1 en slik het ook. Bij mij gaven ze aan dat vanweg ...
Als jouw baby dit gewicht had is dat niet klein...

één maand geleden

Reactie op Nana

Als jouw baby dit gewicht had is dat niet klein...
Voor diabetes type1 is dit klein 😊 Heb jij ook diabetes type1? Of ben je internist / diabetes verpleegkundige?

één maand geleden

Reactie op Mka94

Voor diabetes type1 is dit klein 😊 Heb jij ook diabetes type1? Of ben je ...
Het is gewoon een normaal gewicht voor een pasgeboren baby of wou je een dinosaurus baren?

één maand geleden

Ik slik het nog niet, maar ga het wel doen. Mijn oudste was 2280 bij zijn geboorte (41 weken). Dit is vooraf nooit gezien. Mijn tweede had een keurig gewicht. Ik heb geen diabetes en de oorzaak is niet achterhaald destijds. Mijn huisarts is het er niet mee eens, omdat het niet volgens richtlijnen is. Maar ik weet helaas wat er ook kan gebeuren als de placenta onvoldoende voeding geeft... dus ik slik die asperine wel.

één maand geleden

Reactie op MommyAlf

Klopt ook niet altijd. Ik moet dit om een medische reden nemen anders is de ...
-edit mod Eliza- reactie weggehaald, onjuiste medische informatie

één maand geleden

Hi allemaal, Even een kleine herinnering voor iedereen: het delen van onjuiste medische informatie is hier niet toegestaan. Bij twijfel of als je vragen hebt, is het altijd beter om contact op te nemen met een medische expert. Zo houden we de informatie hier betrouwbaar voor iedereen. Ik zal om deze reden wat reacties aanpassen. Liefs, Eliza

één maand geleden

Reactie op Eliza I Moderator

Hi allemaal, Even een kleine herinnering voor iedereen: het delen van onju ...
En wat is onjuist volgens jou? Ben zelf een medisch expert

één maand geleden

Reactie op Mka94

Ik heb ook diabetes type 1 en slik het ook. Bij mij gaven ze aan dat vanweg ...
Ja herkenbaar! Onze eerste was 3120 gram bij haar geboorte, was ook erg perfectionistisch bezig met mijn bloedsuiker. Alleen toen had ik geen aspirine genomen (waren ze vergeten te melden haha). Nu kwam mijn gynaecoloog er dus wel mee, en was vooral benieuwd waarom en of er ook nadelige bijwerkingen zijn. Aangezien ik het tijdens mijn eerste zwangerschap niet had gebruikt en alles gewoon goed was, vraag ik mij af waarom ik het nu wel zou slikken

één maand geleden

Reactie op Jonga

Ja herkenbaar! Onze eerste was 3120 gram bij haar geboorte, was ook erg per ...
Wat fijn om nog iemand tegen te komen die er hoe je beschrijft hetzelfde in staat als mij.. fulltime job ++ zegt mijn man haha. Ik merk zelf geen nadelen eraan. Dus dat is sowieso wel fijn. Qua voordelen denk ik dan toch de doorbloeding maar ik snap jou ook van het is toen goed gegaan waarom zou ik het nu wel doen. Misschien iets om met je arts te bespreken mocht je dit nog niet hebben gedaan? Er is ook een topic : zwangerschap met diabetes type1 Misschien heeft iemand daar een ander antwoord voor je?