75 Reacties

één maand geleden

Vanmorgen de termijn echo + intake gehad. We zijn weer vooruit gezet naar 11 weken 🥰 super mooi echo gehad. Ons ukkie lag heel stil totdat ik dit zei. Toen begon ukkie gewoon te dansen🥰 echt zo bijzonder om te zien hoeveel je al kunt herkennen met 11 weken. We hebben benen en armen en zelfs al vingers gezien. De ruggengraat en natuurlijk het mooi kloppende hartje

één maand geleden

Reactie op Justme_1988

Vanmorgen de termijn echo + intake gehad. We zijn weer vooruit gezet naar ...
Aaah wat mooi!! Zo gaaf dat je al zoveel kan zien. Echt een mini mensje. ♥️

één maand geleden

Reactie op lb9294

Aaah wat mooi!! Zo gaaf dat je al zoveel kan zien. Echt een mini mensje. ♥️ ...
Zeker echt heel gaaf

één maand geleden

Vandaag de termijnecho gehad. En alles was top! Was weer heel leuk om de baby te zien, hij/zij was goed gegroeid. We konden armpjes en beentjes zien. Hartje nog niet gehoord, maar wel zien kloppen. Ook zijn we weer vooruit gezet naar onze oorspronkelijke telling. Dus zit nu op 10 weken en 4 dagen. Ben helemaal hyper van blijdschap.🥰

één maand geleden

Reactie op lb9294

Vandaag de termijnecho gehad. En alles was top! Was weer heel leuk om de ba ...
Ik snap helemaal hoe je je voelt. Ik blijf maar kijken naar de echo foto's. Zo mooi en bijzonder.

11 dagen geleden

Had vandaag de 13 weken echo, maar ben vandaag officieel 14 weken. Vond het leuk en fijn om de baby te zien en alles was in orde. Maar ik heb nog steeds geen gevoel van: dat is mijn baby. Ik zie nog amper iets aan m’n buik, voel nog niks, geen kwaaltjes meer. Alsof ik nog geen connectie kan maken. Ik zit nu ook wel in hele heftige en vermoeiende weken. Moest mijn lieve kater in laten slapen na een ziektebed die op het eind heel erg versnelde. En een dag later zat ik in het vliegtuig naar New York voor een week. Wat heel druk en overprikkelend was. Nu super moe, weer aan het werk en tegelijkertijd heel verdrietig en in rouw. 😮‍💨😣

11 dagen geleden

Reactie op lb9294

Had vandaag de 13 weken echo, maar ben vandaag officieel 14 weken. Vond het ...
💫wat naar dat je dit mee hebt gemaakt. Je huisdier laten inslapen is altijd zwaar en moeilijk en dan ook nog drukte en overprikkeling erbij. Ik kan begrijpen dat dit veel doet met je. Ikzelf ben momenteel gebroken, maar verwacht gebroken. Ik heb afgelopen weekend onze trouwdag mee mogen maken en gevierd. Daarnaast zwangerschap bekend gemaakt aan de familie en wereld + de 13 weken echo. Overprikkeling ten top, slecht slapen en misselijkheid die toeneemt en weer werken. Ik kwam op facebook een plaatje tegen die mij op het moment heel goed omschrijft. Zo voel ik me momenteel echt. Gebroken maar voor de wereld om je heen gewoon blijven functioneren 😮‍💨 probeer echt naar mn lichaam te luisteren en tegelijkertijd lukt dit voor geen meter. Heb sinds gisteren wel een zwangerschap kussen gekregen en deze gebruik ik met slapen. Hoop dat dit gaat helpen😴

11 dagen geleden

Reactie op lb9294

Had vandaag de 13 weken echo, maar ben vandaag officieel 14 weken. Vond het ...
Sterkte de komende tijd🍀

11 dagen geleden

Reactie op Justme_1988

💫wat naar dat je dit mee hebt gemaakt. Je huisdier laten inslapen is altij ...
Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. En zo begrijpelijk al die spanning en prikkels. Wij zijn in mei getrouwd en hebben dit zo autisme vriendelijk mogelijk gedaan (mijn man is ook autistisch). Maar mijn hemel wat een drukte, ook ervoor en erna. Hoop dat jullie zwangerschapsaankondiging ook met veel liefde is ontvangen door jullie familie en vrienden. 🤗 Herkenbaar plaatje. Zo voelt het voor mij ook. Echt nul plezier in het leven en kom amper aan zelfzorg, goed/genoeg eten en het mn huishoud taken toe.

11 dagen geleden

Reactie op lb9294

Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. En zo begrijpelijk al die ...
Dankjewel, de familie en vrienden waren erg verrast en blij voor ons. Was echt leuk. Ik heb de trouwdag zelf zo veel mogelijk gepland zodat ik een beetje het gevoel van controle had. Dit is echt goed gegaan allemaal. Tuurlijk zijn er wel dingen gebeurd en geweest waar je geen controle over had maar dat is niet als vervelend ervaren. Voor nu probeer ik echt pas op de plaats te nemen en wat aan mezelf te denken. Hoe moeilijk ik dat ook vind want ik doe het immers niet meer alleen voor mezelf maar ook voor onze ukkie

10 dagen geleden

Reactie op Justme_1988

Dankjewel, de familie en vrienden waren erg verrast en blij voor ons. Was e ...
Ja dat is lastig hè! Ik heb in drukke periodes vaak genoeg dat m’n voeding, zelfzorg en frequentie in eten er meteen bij in schiet. Normaliter kon ik dat wel opvangen en dan na een tijdje weer wat beter/vaker eten. Maar de laatste weken heb ik me zo schuldig gevoeld naar de baby. Die heeft voeding nodig en die moet ik wel geven.

10 dagen geleden

Reactie op lb9294

Ja dat is lastig hè! Ik heb in drukke periodes vaak genoeg dat m’n voeding, ...
Ik snap helemaal wat je bedoeld. En dan heb ik ook nog een man die zich zorgen maakt als ik mijn bord niet leeg kan eten o.dat ik te misselijk ben. Dan zegt hij vaak je moe twee genoeg eten..... ik vind het heel lief dat hij bezorgd is maar dat helpt niet echt want ik weet ook dat ik wel goed moet eten, alleen als het eten me weer omhoog komt kan ik echt niet verder eten en voel ik me best schuldig🥺

10 dagen geleden

Reactie op Justme_1988

Ik snap helemaal wat je bedoeld. En dan heb ik ook nog een man die zich zor ...
Je lichaam geeft je kindje voorrang dus jij valt misschien af maar het kindje krijgt wat het nodig heeft. Maakte me daar ook eerst zorgen over 😉.