3 Reacties

2 maanden geleden

Mijn vriendin haar kindje is bijna 6 maanden en geeft om 17u een flesje. Heeft dan ook een uurtje geslapen, is ook heel actief en beweegt veel rond 20u werd de baby terug wakker heeft ze klein beetje melk gegeven en dat zei mijn vriendin dat kindje doorslaapt tot 7-8 u morgen vroeg en dan zei ik ook wauw dat is fijn. Ze slaapt dus door in de nacht. Wanneer krijg hij zijn laatste fles?

2 maanden geleden

Hey! Wat lastig zeg, zeker als je het niet kent zo van de andere 2. Wat gebeurt er als je het totaal even los zou laten en je kleine zou volgen? Dat deden wij meestal en dan ontwikkelde zich ook wel een ritme (voor zolang het duurt haha) maar wellicht anders dan je in je hoofd hebt zelf. Of je pakt juist de andere kant en je gaat jullie ritme toepassen structureel even? Ik had altijd veel aan de wakkertijden hanteren trouwens. Op slaaptipsvoorbabys staan ook handige voorbeelden van ritmes vond ik.

2 maanden geleden

Hai. Suus, ja we proberen beide. Los laten en hem volgen. Maar hij is ook gewoon kapot moe tussen 18 en 22 uur. Maar we krijgen hem niet in slaap gewiegd of gelegd. En dat snappen we dus niet. Ook als hij tussendoor de fles krijgt. Tussen die tijden savonds slaapt hij gewoon niet...zo raar Sharon, de laatste fles ja we proberen nu een ritme te creëren dat we rond 22 de laatste fles geven.. Hij komt nog steeds elke nacht voor 1 flesje en dan geven we nog maar 90. Overdag krijgt hij 210 en hapjes tussendoor . Dus het is moeilijk om vasts tijden de hanteren omdat hij steeds pp andere tijden de fles krijgt. Overdag zit er meestal tusse. De 3 en 4 uur tussen. Ik ben trouwens niet van het wakker maken. Ik laat hem Overdag gewoon slapen totdat hij zich zelf meld.