82 Reacties

één maand geleden

Deze is van de kruitvat! Eergisteren besteld nu al in huis!

één maand geleden

Reactie op Mommy to be Leo

Ik heb klantenservice bericht hierover
Heb jij een mailadres voor mij? Zie alleen die faq’s en een chatbot -.-

één maand geleden

Reactie op Groenie

Heb jij een mailadres voor mij? Zie alleen die faq’s en een chatbot -.-
Ja via de chatbot kom je daarna met een medewerker in gesprek

één maand geleden

Ik volg even mee en hieronder een paar Meer voor mama’s Kwebbels kan je boeken krijgen Zwitsal denk ik Prenatal

één maand geleden

Reactie op Mommyc1

Ik volg even mee en hieronder een paar Meer voor mama’s Kwebbels kan je b ...
Heb je linkjes?

één maand geleden

Die van Naif/Etos kost €7,95 klopt dat?

één maand geleden

Reactie op Seal

Etos vorige week. Aanvragen via Naïf
Hoelang duurde het. Ik sta op de wachtlijst.

één maand geleden

Babypark Babydump Van asten

één maand geleden

Reactie op HappyMother2023

Die van Naif/Etos kost €7,95 klopt dat?
Dat is een goeie vraag

één maand geleden

Reactie op keesje92

Deze is van de kruitvat! Eergisteren besteld nu al in huis!
Whoo die is een stuk uitgebreider dan 2 jaar terug. Toen alleen een fles babyshampoo en een pakje luiers

één maand geleden

Reactie op Mommy to be Leo

Heb je linkjes?
Meer voor mama’s, https://meervoormamas.nl/mama/persoonlijk/gratis-meer-voor-mamas-cadeaupakket/ Kwebbels, https://kwebbelskinderboeken.nl/products/proefpakket?utm_medium=CPS&utm_campaign=24Baby&tid=wph67fwxrdexlgpcyy7e&id=15336&pid=5632 Zwitsal is er helaas niet meer Prenatal, https://www.prenatal.nl/blijedoos-c2.html?hic_camp=google_ads:103405616:53176012796:431653473496&kwd=prenatal%20zwangerschapsdoos&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-TjFTcr5lYahe_cslG-XHdybI7g&gclid=EAIaIQobChMItpCQ_6vFiAMVGbGDBx3jgi7vEAAYASAAEgLBYvD_BwE

één maand geleden

Babypark Babydump Prenetal (BLIJ doos) Kruidvat Naïf/Etos (wachtlijst) Zeeman > rompertje Nutricia > knuffeldoekje PLUS > na de geboorte Hoogvliet > na de geboorte Boekstart > na de geboorte Dit is wat ik weet, ik heb ze niet allemaal. Babypark en Kruidvat heb ik wel. Hoop dat ik gauw door de wachtlijst van Etos kom :)

één maand geleden

Reactie op Mandy van Engelen

Dat is een goeie vraag
Klopt vandaag opgehaald

één maand geleden

Ik krijg die van Kruidvat op geen enkele manier besteld. Zelfs de klantenservice al twee keer aan de lijn gehad maar ze komen er ook niet uit. Hoop echt dat het uiteindelijk gaat lukken 😔. Meer mensen hier last van?

één maand geleden

Reactie op Ducky24

Ik krijg die van Kruidvat op geen enkele manier besteld. Zelfs de klantense ...
Ik heb even een foto bijgevoegd hoe ik het gevraagd heb aan de chatbot! Maar als het goed is moet je dus naar https://www.kruidvat.nl/babyaanmelden

één maand geleden

Reactie op Ducky24

Ik krijg die van Kruidvat op geen enkele manier besteld. Zelfs de klantense ...
Waarschijnlijk heb je in je account ingesteld dat je geen mails wilt ontvangen, dat moet je uitzetten!

één maand geleden

Ik heb even een foto bijgevoegd hoe ik het gevraagd heb aan de chatbot! Maa ...
Ga ik proberen. Maar volgens mij is dit de link die de klantenservice ook naar mij gemaild had 🤔 en ook niet werkte 😔 maar ga het nog eens proberen! Super bedankt!!

één maand geleden

Reactie op Shirley94

Waarschijnlijk heb je in je account ingesteld dat je geen mails wilt ontvan ...
Oehh die kans is heel groot inderdaad! Ik ga alles aanzetten 😏😎

één maand geleden

Beide opties helpen helaas niet 😕 steeds kom ik op dat ik moet inloggen of de kaart moet activeren. Maar ik ben ingelogd en de kaart is geactiveerd 😭. De klantenservice kwam er ook niet uit. Baal hier zo erg van! Als iemand nog een tip heeft hoor ik het graag! 🙏🏼🌹

één maand geleden

Reactie op Ducky24

Beide opties helpen helaas niet 😕 steeds kom ik op dat ik moet inloggen of ...
Op mijn account voor Kruitvat lukte het ook niet. Toen heeft mijn man het geprobeerd via zijn klantenkaart en lukte het ineens wel! 🤷🏼‍♀️ Dus misschien gewoon een nieuwe klantenkaart en nieuw account aanmaken?