9 Reacties
6 maanden geleden
Welke speen gebruik je nu?
Overigens vind ik 15-20 minuten helemaal niet klinken als snel🙈 Ook niet incl. boeren. Heeft ze misschien gewoon behoefte aan een groter flesje? Misschien eens 10 ml extra aanbieden?
6 maanden geleden
Reactie op Saffier20242025
Welke speen gebruik je nu?
Overigens vind ik 15-20 minuten helemaal niet k ...
We hebben nu de difrax maat s. Cb zegt dat we niet meer mogen aanbieden omdat we in principe al over de "max" heen zitten. Met haar gewicht mag ze per dag 645 en we zitten al op 700+. Met gevolg dat ze dan meer boert en krampjes heeft. Advies was dus om toch meer in de vertraging van de voeding te zitten. En nou vind ik zelf een beetje extra geven niet zo erg maar het moet niet gepaard gaan met meer ongemakken natuurlijk. Nou dacht ik dat 15 tot 20 minuten ook mooi redelijk is haha
6 maanden geleden
Reactie op Maybe-Gaby
We hebben nu de difrax maat s. Cb zegt dat we niet meer mogen aanbieden omd ...
De spenen van Dr. Brown’s passen ook op de flessen van Difrax. Speen 1 en de prematuurspeen van Dr. Brown’s zijn kleiner dan de Difrax S-speen. Er is ook nog een T-speen, die qua grootte ertussenin zit, maar die is volgens mij alleen via hun eigen website te bestellen.
Als je kindje inderdaad meer last krijgt van krampjes, snap ik helemaal dat je niet wilt ophogen! Wat de totale hoeveelheid betreft, wij merken dat ons kindje bij grotere flessen ook langer tussen voedingen laat, waardoor hij op een dag alsnog ongeveer dezelfde hoeveelheid drinkt als met kleinere flesjes.
6 maanden geleden
Reactie op Maybe-Gaby
We hebben nu de difrax maat s. Cb zegt dat we niet meer mogen aanbieden omd ...
Difrax heeft ook een xs speen. Er is een xs 123speen. Druppel een is zelfs xxs, druppel 2 een xs en druppel 3 een s (als ik me niet vergis) let wel op dat je de xs 123 speen dan pakt. Je hebt namelijk ook een 123 speen voor papflesjes en die gaatjes zijn juist groter en dus is de fles dan in 5 min leeg