12 Reacties

5 maanden geleden

Hoeveel voeding krijgt hij? Vaak is het zo dat als ze binnen 2 uur wakker worden ze te weinig voeding krijgen waardoor ze weer eerder komen.

5 maanden geleden

Ja dit kan heel goed bij de slaapregressie horen en is helaas niet zoveel aan te doe in behalve het uitzitten. Wij gaan er momenteel ook doorheen en ik ben ook kapot 😴

5 maanden geleden

Hier ook, dochter komt al 2 weken iedere 1,5 in de nacht.. Ben bang dat we dit gewoon moeten uitzitten..

5 maanden geleden

Heel herkenbaar! Hier een zoontje van 12 weken. Kwam voorheen maar 1x in de nacht en nu elke 2 uur.. ik geef bv, maar gisteren 160 ml afgekolfde melk en binnen een uur nog gewoon aan de borst voor het slapen gaan en zelfs toen om de 2 uur..

5 maanden geleden

Herkenbaar.. dochter van 15 weken sinds aantal dagen ook om de 2 uur... voorheen kwam ze maar 1x.. was er zo blij mee.. ach ja.. zal wel weer overwaaien.. maar het js wel echt vermoeind ja

5 maanden geleden

Hier ook, zo goed als ieder uur gezien vannacht..

5 maanden geleden

Hier ook helaas, dochter van 15 weken komt na elke slaapcyclus of na 2 slaapcycli… Supervermoeiend:( Wij proberen de nacht een beetje te verdelen, de ene keer ik op het logeerbed en de andere keer m’n vriend. Ik geef borstvoeding dus voor mij is het wel iets moeilijker om even goed door te kunnen slapen, maar we maken er het beste van en hopen dat het snel weer overwaait. Ze komt nu alleen zo slecht toe aan de uren die ze eigenlijk zou moeten maken in de nacht en overdag gaan de slaapjes ook moeizamer en zijn de dutjes korter. Hoe gaan jullie hier mee om? Succes mama’s en papa’s!

5 maanden geleden

Hier ook..

5 maanden geleden

Hier al bijna een week dat hij zowel overdag als in de nacht snel wakker en erg onrustig slaapt. Daarnaast ook huilerig. Hopelijk is het snel voorbij want dit is slopend.

5 maanden geleden

Hier ook! Baby is 14 weken en rolt steeds op haar buik en daarna huilen.... zowel 's nachts en overdag! 🥲

5 maanden geleden

Nou gelukkig zitten we er samen in. Vanochtend kon ik niet meer, ik heb een flesje gekolfde melk gepakt en de baby overgedragen aan mijn partner en ben in de andere kamer gaan bijslapen. Beste slaap in hele lange tijd.

5 maanden geleden

Hier komt hij ook ineens vroeger snachts en vroeg wakker. Na een nachtvoeding kan ik de klok er bijna op zetten. Begint ineens vanaf 5/half 6 alweer te spoken en niet rustig te krijgen. Vaak moeten we er dan alsnog een klein flesje geven om te kunnen overbruggen/kalmeren tot de ochtend 😭