7 Reacties

Denk wel dat het kan. Ik ben ook 18 weken en voel deze kleine al vanaf 16 weken. Heb het alleen nog niet aan de buitenkant kunnen zien!;) maar misschien is jou kleine gewoon heel sterk.😁

7 uur geleden

Reactie op WelgemanierdeLynx382509

Denk wel dat het kan. Ik ben ook 18 weken en voel deze kleine al vanaf 16 w ...
Geen idee, Bij de echo had hij wel zijn beentjes gebogen om ze vervolgens heel hard uit te strekken, dit dit deed hij meerdere keren. Vind het heel bijzonder, (eerste kindje dit) dus vind het nog moeilijk geloven dat dit de kleine zou kunnen zijn 🤣 maar het klopt wel met wat ik voel van binnen.

7 uur geleden

Dat zou wel kunnen ja! Ik ben twintig weken en voel en zie het ook aan de buitenkant. Nu moet ik wel zeggen dat ik hele slappe buikspieren heb 🙈.

7 uur geleden

Jaa, ik voelde hem ook met 18 weken ter hoogte van mijn navel. Volgens mij word het een voetballer want ik ben inmiddels 20 weken en ik voel hem meerdere keren per dag🥰. Van de week voelde mijn man het ook met zijn hand, maar ook heel vaak niet.. dus daarin nog even wachten❤️
Ja heerlijk gevoel is dat he! Lekker van genieten dat getrappel in je buik!😁 Het blijft bijzonder! Ik ben nu zwanger van nummer 3 dus herken het daarom misschien wat eerder bij mezelf.

7 uur geleden

Reactie op E A V

Dat zou wel kunnen ja! Ik ben twintig weken en voel en zie het ook aan de b ...
Haha nou die van mij zijn ook niet erg sterk! 🤣 Kun je de kleine daardoor makkelijker voelen?

7 uur geleden

Reactie op nisqu

Jaa, ik voelde hem ook met 18 weken ter hoogte van mijn navel. Volgens mij ...
Ik kijk er echt naar uit dat mijn vriend het ook kan voelen en dat ik het iedere dag voel, heel bijzonder ❣️