33 Reacties

11 dagen geleden

Je voelt een soort van plopjes in je buik alsof je darmen een beetje rommelen ofzo

11 dagen geleden

Ik voelde al wat plopjes rond 13/14 weken en het wordt nu steeds wat harder. Ook ons eerste kindje

11 dagen geleden

Ik voel hem sinds een paar dagen, morgen ben ik 18 weken. Maar de verloskundige zei dat je hem vanaf 23 weken dagelijks moet voelen en dat het verschilt wanneer je hem voor het eerst voelt

11 dagen geleden

Ik ben morgen zestien weken, tweede zwangerschap, placenta ligt waarschijnlijk achter. Allemaal gunstige dingen om het kindje vroeg te voelen. En ik voel nog helemaal niets. Ook niet als ik de kleine op de echo los zie gaan. Vorige zwangerschap was ik de 20 weken echt voorbij voor ik iets voelde. Heel leuk voor de mama's die de kleine al voelen (dat meen ik, ben wel een beetje jaloers) maar volgens de verloskundige is later ook heel normaal. Ik post dit puur voor het geval je je zorgen maakte, want dat is echt niet nodig. Zeker niet bij een eerste zwangerschap!

11 dagen geleden

Reactie op YayaB

Ik ben morgen zestien weken, tweede zwangerschap, placenta ligt waarschijnl ...
Dit is mijn derde zwangerschap en placenta ligt voor. Maar ik hoor bij veel mama’s dat ze de baby toch wel al vroeg voelen. Ik heb dit gevoel veel minder, vind dat zo jammer en kan me daardoor wel zorgen maken. Fijn om jouw berichtje te lezen, stelt gerust. Ben nu 16.3 en hoop echt zsm de baby te voelen.

11 dagen geleden

Reactie op Stroopwafel1991

Dit is mijn derde zwangerschap en placenta ligt voor. Maar ik hoor bij veel ...
Nou dat dus ik lees ook veel berichtjes dat mama’s de baby al veel eerder voelen 🙈 Maar goed dan wachten we maar weer ‘geduldig’ af… 🙈

11 dagen geleden

Reactie op YayaB

Ik ben morgen zestien weken, tweede zwangerschap, placenta ligt waarschijnl ...
Dankjewel voor dit fijne berichtje 😊 Dan wachten we maar “ geduldig’ verder af…. Hopelijk komt het toch wel snel🙈😃

11 dagen geleden

Reactie op inekehh

Ik voel hem sinds een paar dagen, morgen ben ik 18 weken. Maar de verloskun ...
Ah leuk! Voel je de baby dan ook al “ sterk” ? Of twijfel je soms dan ook van zijn het misschien me darmen.

11 dagen geleden

Ik ben 19 weken en voel de baby al sinds 16 weken en zie vanuit de buitenkant ook al schopjes. Denk dat het aan heel veel factoren ligt hoe snel je de baby voelt. Tweede kindje nu en deze keer de placenta achter ipv voor de eerste keer

11 dagen geleden

Hier 18+6 en zwanger van mijn 3e kindje. Ik voelde hem al wel vroeg, vanaf 14 weken af en toe, sinds 16 weken dagelijks en ondertussen ook best veel en hard , het is aan de buitenkant te zien en man en mijn zoon hebben het ook al gevoeld, maar dit is meer bijzonder dan normaal hoor! Veel vrouwen voelen nu nog niks en dat is ook normaal. Het gevoel wat je op het begin voelt, zou ik vergelijken als met je knokkel van je vinger tegen je huid stoten/duwen/tikken.

11 dagen geleden

Toevallig vandaag voor het eerst 🥰 18.4 weekjes! Eerste kindje

11 dagen geleden

Reactie op keesje92

Toevallig vandaag voor het eerst 🥰 18.4 weekjes! Eerste kindje
Wat bijzonder🥰

11 dagen geleden

19 weken zwanger van de tweede maar placenta ligt weer voor zoals de vorige keer en toen duurde het ook langer voordat ik de baby voelde. Nu heb ik de baby ook nog niet gevoeld, de vorige keer was het met 22 weken pas dacht ik, goed stoot kussen zit er nu nog voor ;)

11 dagen geleden

Mijn dochter is vandaag precies 20 weken zwanger van haar eerste kindje en voelt de baby al vanaf 16 weken en nu zelfs zo duidelijk dat haar buik op en neer beweegt als de baby beweegt.🥰

11 dagen geleden

Heb afgelopen maandag twee duidelijke stoten gevoeld tijdens het wachten aan de supermarkt kassa maar sindsdien niks meer. Maakt mij toch beetje onzeker… gelukkig morgen een echo

10 dagen geleden

Reactie op Stroopwafel1991

Dit is mijn derde zwangerschap en placenta ligt voor. Maar ik hoor bij veel ...
Je naam is stroopwafel.. ah ik heb ineens zin in stroopwafel gekregen haha :D ben trouwens ook van 1991. Ik voelde de bayy volgens mij al vanaf de 16e week. Maar niet zo duidelijk. Ook niet elke dag. Ben nu 18+1, volgens mij voel ik hem sinds een paar dagen elke dag.. maar ook weer niet onzeker. Blijkt heel normaal te zijn.

10 dagen geleden

Ik ben nu 20 weken zwanger van mijn derde. Had zo gehoopt de baby al vroeg te kunnen voelen. Maar helaas. Mijn placenta ligt voor, voel heel soms iets.. maar het is heel licht.. wilde soms wel dat ik het meer zou kunnen voelen.

10 dagen geleden

Reactie op Anni3se

19 weken zwanger van de tweede maar placenta ligt weer voor zoals de vorige ...
Voelde je het toen regelmatig?

10 dagen geleden

Ik voel eindelijk echt duidelijk sinds vandaag 🥹 zwanger van tweede kindje. Eerste keer lag placenta voor, nu achter. Ben 18+4 vandaag

9 dagen geleden

Reactie op Ayesha1984

Voelde je het toen regelmatig?
Ja, daarna ga je het wel goed voelen en zeker als het groter wordt heb je niks meer aan stootkussen wat je nu hebt haha