4 Reacties
gisteren
Kan het zijn dat hij tandjes krijgt? Mijn dochter eet nu ook even wat minder en zie nu een sneetje zitten waar er een door gaat komen, haar eerste 🥺.
Ik geef zelf bijna volledig borstvoeding, dus heb niet veel verstand van flesvoeding, maar is het echt zo erg nodig om die flessen af te bouwen? Bij bv maakt het namelijk echt niet uit dat je nog zo vaak of vaker voedt. Minder flessen is natuurlijk wel makkelijker, maar misschien is dit gewoon zijn natuurlijke ritme nog even. Tot een jaar is melk sowieso belangrijker dan vast voedsel.
gisteren
Reactie op BEM1993
Kan het zijn dat hij tandjes krijgt? Mijn dochter eet nu ook even wat minde ...
Dat zou zeker ook nog kunnen; hij is net 8 maanden maar er zijn al 4 tanden door en er zijn alweer 2 nieuwe in het zicht. Wat fijn hè borstvoeding , ergens denk ik ook, hij gaat echt wel vanzelf eten, hij is nog zo klein en heeft ze hele leven nog om te eten haha. Dankjewel in ieder geval voor het reageren!❤️
gisteren
Ik zou zeggen, lekker laten spelen met het eten en zorgen dat de voedingsstoffen binnen komen via de melk. Ik ben ervan overtuigd dat de kindjes die uiteindelijk heel goed eten vooral een positieve associatie met eten hebben en niet vanaf 4 maanden ‘gedwongen’ werden om vaste voeding binnen te krijgen.
Wij zijn ook wat later begonnen en t duurde even maar had ineens de smaak te pakken en vindt het nu ook super leuk om te eten. Laatst weer even een periode minder, dan maar weer een fles extra. Ik kijk gewoon waar ze behoefte aan heeft, blije baby en blije mama 😊