15 Reacties

8 dagen geleden

Mocht je bij de ING zitten kan je met de punten een babyfoon aanschaffen met best veel korting. Wij hebben een aantal weken geleden er eentje gekocht van Alecto. Normale prijs rond de €150. Bij ING voor €95. Scheelt toch wat!

8 dagen geleden

Wij hebben die van Elro, fijn groot scherm en duidelijk beeld en geluid , nu voor de 2e een losse camera besteld deze kunnen dan op een scherm gekoppeld worden

8 dagen geleden

Wij zijn heel blij met onze Philips avent. Voor de tweede komt er nog 1 bij

8 dagen geleden

Wij hebben een Alecto DBX voor het geluid alleen. Daarnaast een losse camera, waarbij we af en toe op onze telefoon kunnen kijken als we iets horen.

8 dagen geleden

Wij hebben nu er een tweede komt de luvion platinum ultra gekocht, deze is met camera en beide cameras kunnen op 1 babyfoon gekoppeld worden. Luvion beelden van de camera zijn niet super maar je ziet wat je moet zien, je hebt de mogelijkheid te praten tegen je kindje dat is ook matig maar gebruiken wij toch nooit. Vox stand vind ik vooral super om te gebruiken.

8 dagen geleden

Ik heb zo goedkope via Action gekocht om te kijken of het wat is. Zullen echt wel betere zijn maar lijkt wel goed. Meer ervaring met deze van de action ?

8 dagen geleden

Wij hadden de Elro maar vonden die app vreselijk slecht werken. Dit was wel de oude versie, schijnt nu een nieuwe te zijn. We hebben nu de Arenti en zijn daar dik tevreden mee, ook hele fijne app. Wij vinden babyfoon met schermpje fijn. Hij gaat wel uit als de baby niet huilt dus je zit er niet de hele tijd naar te kijken. Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit welke je koopt.

8 dagen geleden

Reactie op babyaprl23

Wij zijn heel blij met onze Philips avent. Voor de tweede komt er nog 1 bij ...
Hier hetzelfde, top ding!

8 dagen geleden

Ik kocht net die van Philips avent opnieuw voor baby 2. Heel erg tevreden over. Mijn dochtertje werd ook altijd rustig van de sterrenprojectie. En het geluid is super. Deze staat trouwens met serieuze korting op amazon! https://www.amazon.com.be/dp/B07F2H7F7R?tag=piebe-21&linkCode=ogi&th=1&psc=1&language=nl_BE

8 dagen geleden

Reactie op Saynm98

Ik heb zo goedkope via Action gekocht om te kijken of het wat is. Zullen ec ...
Mijn ouders hebben die van de action, werkt prima! Al twee jaar in gebruik!

8 dagen geleden

Wij hebben een babyfoon van Luvion, kunnen we straks een tweede camera aan koppelen 😄 werkt prima.

8 dagen geleden

Reactie op SB9

Wij hadden de Elro maar vonden die app vreselijk slecht werken. Dit was wel ...
Laatst de elro gekocht, de app zowel het scherm vond ik vreselijk! Heb hem direct retour gestuurd. Verbinding van de app was mega slecht en het scherm haf flinke vertraging. Geluidskwaliteit vond ik ook minder.. 😊

22 minuten geleden

Hoi, Zijn er ook positieve ervaringen over deze babyfoon? Bekijk Philips Avent Connected SCD923/26 Beeldbabyfoon - Babyfoon met camera en app op: https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-connected-scd923-26-beeldbabyfoon-babyfoon-met-camera-app/9300000064661806?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

één minuut geleden

Reactie op VeelzijdigeMuzieknoot133897

Hoi, Zijn er ook positieve ervaringen over deze babyfoon? Bekijk Philips ...
Wij hebben deze net gekocht. We zagen door de bomen het bos niet meer en deze kwam vaak goed uit de test. Een bijkomend voordeel is dat hij nu op zijn goedkoopst lijkt de zijn bij bol.com, dus hebben we hem gekocht. De bediening is heel makkelijk en de verbinding is hier (goed geïsoleerd nieuwbouwhuis) prima!