15 Reacties
8 dagen geleden
Wij zijn heel blij met onze Philips avent. Voor de tweede komt er nog 1 bij
8 dagen geleden
Wij hebben nu er een tweede komt de luvion platinum ultra gekocht, deze is met camera en beide cameras kunnen op 1 babyfoon gekoppeld worden. Luvion beelden van de camera zijn niet super maar je ziet wat je moet zien, je hebt de mogelijkheid te praten tegen je kindje dat is ook matig maar gebruiken wij toch nooit. Vox stand vind ik vooral super om te gebruiken.
8 dagen geleden
Wij hadden de Elro maar vonden die app vreselijk slecht werken. Dit was wel de oude versie, schijnt nu een nieuwe te zijn.
We hebben nu de Arenti en zijn daar dik tevreden mee, ook hele fijne app.
Wij vinden babyfoon met schermpje fijn. Hij gaat wel uit als de baby niet huilt dus je zit er niet de hele tijd naar te kijken.
Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit welke je koopt.
8 dagen geleden
Ik kocht net die van Philips avent opnieuw voor baby 2. Heel erg tevreden over. Mijn dochtertje werd ook altijd rustig van de sterrenprojectie. En het geluid is super.
Deze staat trouwens met serieuze korting op amazon! https://www.amazon.com.be/dp/B07F2H7F7R?tag=piebe-21&linkCode=ogi&th=1&psc=1&language=nl_BE
8 dagen geleden
Reactie op Saynm98
Ik heb zo goedkope via Action gekocht om te kijken of het wat is. Zullen ec ...
Mijn ouders hebben die van de action, werkt prima! Al twee jaar in gebruik!
8 dagen geleden
Wij hebben een babyfoon van Luvion, kunnen we straks een tweede camera aan koppelen 😄 werkt prima.
8 dagen geleden
Reactie op SB9
Wij hadden de Elro maar vonden die app vreselijk slecht werken. Dit was wel ...
Laatst de elro gekocht, de app zowel het scherm vond ik vreselijk! Heb hem direct retour gestuurd. Verbinding van de app was mega slecht en het scherm haf flinke vertraging. Geluidskwaliteit vond ik ook minder.. 😊
22 minuten geleden
Hoi,
Zijn er ook positieve ervaringen over deze babyfoon?
Bekijk Philips Avent Connected SCD923/26 Beeldbabyfoon - Babyfoon met camera en app op: https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-connected-scd923-26-beeldbabyfoon-babyfoon-met-camera-app/9300000064661806?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
één minuut geleden
Reactie op VeelzijdigeMuzieknoot133897
Hoi,
Zijn er ook positieve ervaringen over deze babyfoon?
Bekijk Philips ...
Wij hebben deze net gekocht. We zagen door de bomen het bos niet meer en deze kwam vaak goed uit de test. Een bijkomend voordeel is dat hij nu op zijn goedkoopst lijkt de zijn bij bol.com, dus hebben we hem gekocht.
De bediening is heel makkelijk en de verbinding is hier (goed geïsoleerd nieuwbouwhuis) prima!