14 Reacties

25 dagen geleden

Hallo, Ik zou zelf ervoor kiezen op de kamer op te splitsen met een tussen muur met deur zodat het kantoor doorloop geeft maar de baby kamer ( even heel lelijk een lijn gezet als voorbeeld)

25 dagen geleden

Ik kan niet zien wat er naast zit. Maar je zou als t budget het toe laat en de ruimte ernaast. De ruimte kunnen splitsen met een muur en extra deur aan de zijkant/gang? Maken dat je gewoon 2 kamers hebt? En anders ook een wand en door een deur waarbij de baby kamer achter zit en kantoor voor, zodat je daar niet door hoeft in ieder geval.

25 dagen geleden

Ik denk dat je met een room divider of gordijn misschien al ver komt :)

24 dagen geleden

Je hebt maar langs 1 kant een raam wat het een hele uitdaging maakt. Er kan waarschijnlijk geen extra raam voorzien worden? Zolang het een baby is denk ik dat je de kamer wel gewoon de dubbele functie kan laten aangezien je normaal s nachts de bureau niet gaat gebruiken als de baby slaapt. Mogelijke oplossingen op termijn is de kamer splitsen met horizontale wand met een (ondoorzichtig raam) in zodat er toch natuurlijk daglicht in de achterste ruimte (kantoor) valt. De babykamer zou ik aan het effectieve raam houden omdat goede ventilatie belangrijk is.

24 dagen geleden

Voorbeeld

24 dagen geleden

Nog voorbeeld

24 dagen geleden

Hoe breed is de kamer?

24 dagen geleden

Reactie op Lynn23

Hoe breed is de kamer?
O wacht, nu zie ik het. Dus de kamer is 5.00 x 2.70 meter. Je zou ruimte kunnen winnen door het bureaublad inklapbaar te maken, dat het tegen de muur aan zit wanneer je het niet gebruikt.

24 dagen geleden

Reactie op Krisje55

Ik denk dat je met een room divider of gordijn misschien al ver komt :)
Hier dachten wij ook als eerst aan maar dat is niet handig qua geluid.

24 dagen geleden

Reactie op Jansje22

Ik kan niet zien wat er naast zit. Maar je zou als t budget het toe laat en ...
Helaas, dat is een draagmuur en de hal. Het is dus niet mogelijk om daar een een deur voor die kamer te maken.

24 dagen geleden

Reactie op WAZI

Je hebt maar langs 1 kant een raam wat het een hele uitdaging maakt. Er kan ...
Dat is een hele goede! Al is het dan wel even zoeken waar de deur komt :)

24 dagen geleden

Reactie op Groenie

Dat is een hele goede! Al is het dan wel even zoeken waar de deur komt :)
Ik denk dat het eerste voorbeeld qua foto die ik poste het beste zou werken bij jullie: linksboven met gyproc bureauruimte maken van 2 meter op 1,70. Eventueel kan schuifdeur voor bureau ook nog eens extra plaats besparen

24 dagen geleden

Reactie op WAZI

Ik denk dat het eerste voorbeeld qua foto die ik poste het beste zou werken ...
Weet je toevallig hoe zoiets heet, schuifdeur is zeker een optie voor zo鈥檔 kleine ruimte!

24 dagen geleden

Reactie op Groenie

Weet je toevallig hoe zoiets heet, schuifdeur is zeker een optie voor zo鈥檔 ...
Ik heb gezocht op binnenraam om de voorbeelden te vinden. Ik denk dat een kamer in een kamer niet echt een specifieke naam heeft.