10 Reacties

17 uur geleden

Aerosleep!

17 uur geleden

Wij zagen bij Ikea een matrasje die als beste uit de test was gekomen bij de Consumentenbond. Krummelur foammatras. €59,95.

17 uur geleden

Dat is een persoonlijke keuze. Ligt er echt aan waar jullie voorkeur naar uit ga. Laat jezelf informeren bij verschillende babyzaken. Zij kunnen uitleg geven over de verschillende materialen in matrassen. Daar kunnen jullie dan jullie keuze op baseren.

17 uur geleden

Wij hebben de himlavalv van Ikea. Komt ook goed uit de test en ik vind het wel een meerwaarde dat je deze onder de douche kan afspoelen. Aerosleep zou ik persoonlijk niet nemen omdat deze best duur is en niet beter scoort

16 uur geleden

Reactie op Izzy92

Wij hebben de himlavalv van Ikea. Komt ook goed uit de test en ik vind het ...
Die gaan wij ook nemen 😀

14 uur geleden

In het algemene topic kan je zoeken, er zijn heel veel topics hierover. Erg behulpzaam! Wij hebben er 1 van de ikea, die kwam goed uit de test.

13 uur geleden

Voor de airo-sleep kopers (ikzelf echt niet, wát een onzinmarketing zeg want katoen is ook adem doorlaatbaar, anders zouden niet-aurosleepers nooit goedgekeurde matrasjes meer zijn, maargoed) 2 veiligheidstips: 🤗 - niet gebruiken in de 1e +-14 dagen ivm nog slechte temperatuur regulatie van pasgeborenen (je krz haalt het ook weg bij bedje opmaken als ze haar protocollen volgt). - NOOIT een kruik in een bedje met een airo-sleep matras/matje want de onderlaag is plastic >kookzwembad risico voor je baby!

3 uur geleden

Wij hebben de jattetrot van IKEA

2 uur geleden

Reactie op lb9294

Wij zagen bij Ikea een matrasje die als beste uit de test was gekomen bij d ...
Deze hebben wij! Hadden we ook bij ons zoontje. Beviel ons erg goed. Dit keer gaan we een wollen hoeslaken gebruiken, ben wel benieuwd

één uur geleden

Bij een babyzaak gaan ze zo goed als ze kunnen je het duurste matrasje aanpraten en je een slechte ouder laten voelen als je niet voor een aerosleep gaat. Aerosleep is onzin, marketing. Bovendien zorgt de toplaag voor een koude luchtstroom, echt heel vervelend voor je kindje. Alle babymatrassen moeten veilig zijn. Wij gebruiken de matras die al bij de co sleeper zit. Voor het ledikant heb ik een aerosleepmatrasje gekregen, tweedehands, die we gebruiken zonder topper met met een wollen onderlegger (dreumes slaapt er nu op). Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen, kies ik een ikea.