64 Reacties

13 dagen geleden

Ik ben nu 14 weken zwanger en zit op gran canaria. Niet op babymoon maar gewoon vakantie met het gezin. (heb al een dochter van 15 maanden) Vind de canarische eilanden wel fijn qwa klimaat en vluchttijd. Als je vrouw zich goed voelt zou ik eerder gaan. Vaak is het zo dat je tegen het einde van de zwangerschap weer minder energie en conditie krijgt.

13 dagen geleden

Tegen week 27 gaat de buik hard groeien, vermoeidheid kan je dan ook goed parten gaan spelen. Ik zou het een paar weken eerder doen. Je moet ook kijken bij een vliegmaatschappij of je nog accepteren hoogzwanger, een briefje van de dokter/VK is verstandig

13 dagen geleden

Ik ben 7 april uitgerekend, en wilde ook begin januari nog even na warm land, ik weet zelf nog niet zo goed welke dat ben ik nog aan het uitzoeken

13 dagen geleden

Ik ben 22 april uitgerekend en wil ook naar een warme bestemming in januari. Heb tot nu toe niks kunnen vinden. Marokko lijkt me fantastisch maar ik lees online dat er wel zika is. Daarnaast is de kans in Marokko dat je een voedselvergiftiging krijgt ivm het water.. (wassen van fruit en groente) best aanwezig..

13 dagen geleden

Ik volg even ☺️

13 dagen geleden

Reactie op MelvZ

Ik ben 22 april uitgerekend en wil ook naar een warme bestemming in januari ...
Ik zat te denken aan Curacao of Bonaire, is wel lang vliegen.. maar wel heerlijk. Ben er van de zomer ook heen geweest Curaçao, en toen was er ook de duegue mug. Heb er echt geen mug gezien.. maar twijfel toch

13 dagen geleden

Reactie op MelvZ

Ik ben 22 april uitgerekend en wil ook naar een warme bestemming in januari ...
Ik ben 2 weken in Marokko geweest en nergens last van gehad! Gewoon goed kijken naar het vlees. Vind het eten daar sws tegenvallen dus ik at veel pizza, patat&chickenburgers etc. 😅 Zikavirus is daar niet. Er zijn ook geen muggen namelijk. Heb er in die 2 weken geen een gezien in ieder geval.. Is ook een erg droog land, dus waarschijnlijk overleven ze daar amper. Muggen zijn er meer in tropische/vochtiger landen.

13 dagen geleden

Reactie op Jennn-

Ik ben 2 weken in Marokko geweest en nergens last van gehad! Gewoon goed ki ...
Pas 1,5 week weer thuis en was toen we gingen 10 weken zwanger. ☺️

13 dagen geleden

Ik ben de vorige zwangerschap met 23 weken naar Gran Canaria geweest. Heeeeerlijk, zo genoten!

13 dagen geleden

Wij zijn aan het kijken om eind januari nog naar Curaçao te gaan voor een weekje 👶🏼🤍

13 dagen geleden

Toevallig ben ik ook 11 april uitgerekend en ga eind december/ begin januari naar Marokko!

12 dagen geleden

Reactie op carmenhop

Wij zijn aan het kijken om eind januari nog naar Curaçao te gaan voor een w ...
Hoelang ben je dan zwanger? Ik twijfel, omdat het toch best ver vliegen is nog. Ik zou begin januari willen en zou dan 26 weken zijn

12 dagen geleden

Wij gaan in februari nog op wintersport met de familie.. Was al geboekt, dus ik blijf gezellig bij de kleine kinderen haha. 2 weken later begint mijn verlof.. Hoop dat ik nog fit genoeg ben voor deze vakantie. Helaas dus niet skieen, maar wel gezellig mee

12 dagen geleden

Reactie op Liza Hammer

Hoelang ben je dan zwanger? Ik twijfel, omdat het toch best ver vliegen is ...
Ja ik ben dan 27 weken ☺️

12 dagen geleden

Wij gaan in Januari naar Curacao of Dubai voor onze babymoon🤩. Twijfelen ook tussen beide landen!

12 dagen geleden

Ik ben 15 april uitgerekend en ik ga begin januari naar Sri Lanka. Dit is een veilig land zonder de malaria, zika of dengue mug.

12 dagen geleden

Wij zijn vorig jaar toen ik 27 weken zwanger was naar Schotland geweest. Mega kort vliegen. Juist niet warm, want ik had het zo mega heet de hele zwangerschap dat ik echt geen zon wilde zien haha. Was echt op zoek naar herfstweer in juni toen. We zijn bij begin verlof in week 35 en 36 zwangerschap nog 2 weken naar Frankrijk geweest met de auto. Airbnb huizen uitgezocht op heerlijke banken en lekkere buitenruimtes, want dat was vooral ontspannen met boekjes en spelletjes. Wel heerlijk om nog even weg te gaan als je de mogelijkheid hebt!

12 dagen geleden

Wij gaan begin januari 2 weken naar Curaçao toe, week 26/27 zwangerschap 🌞

12 dagen geleden

Wij gaan in december nog even een weekje eruit. Maar blijven in de buurt. Denk naar Duitsland bij de moezel in de buurt.

12 dagen geleden

Wij gaan gezellig met vrienden naar Valencia in januari die daar wonen een paar dagen.. net lang genoeg vliegen. ✈️