76 Reacties
één maand geleden
Ik ben rond 7 april uitgerekend. Wij gaan met ons gezin, mijn partner, ik en schoonouders met de kerst op wintersport. Ik zelf ga dan niet meer skiën. Dit is waarschijnlijk onze laatste vakantie samen
één maand geleden
Wij hadden al een vakantie naar Bonaire gepland staan op 21 maart…. Gelukkig ben ik pas eind april uitgerekend en kwam mijn dochter pas met 41+6. Hierdoor groen licht van de verloskundige. Maar als ik het van te voren wist, dan zou ik het zeker januari/februari gepland hebben haha
één maand geleden
Reactie op halloikbendaantje
Wij hadden al een vakantie naar Bonaire gepland staan op 21 maart…. Gelukki ...
Ik zou wel nog even met je vliegmaatschappij checken, want bij veel mag je maar tot 28 weken vliegen. Ik neem voor het gemak even aan dat je van plan was om met het vliegtuig naar Bonaire te gaan 😅
één maand geleden
Reactie op SassyNinjaMeow
Ik zou wel nog even met je vliegmaatschappij checken, want bij veel mag je ...
Haha!
Maar ik heb even de websites van een paar vliegmaatschappijen bekeken, en bij eigenlijk allemaal mag je bij een eenlingzwangerschap tot 36 weken vliegen
één maand geleden
Onze vakantie naar Kaapverdië is inmiddels omgeboekt naar Gran Canaria. 🥰 Tui heeft omboekgarantie binnen 28 dagen voor vertrek. We gaan met z’n 10en dus was nog even spannend of het gingen lukken, maar blij dat het gelukt is! 🥳 Lekker nog even naar de zon in december.
één maand geleden
Reactie op Bloemetje1804
Onze vakantie naar Kaapverdië is inmiddels omgeboekt naar Gran Canaria. 🥰 ...
Ik ben nog nooit in gran Canaria geweest, is het daar in januari ook mooi weer?
één maand geleden
Reactie op Liza Hammer
Ik ben nog nooit in gran Canaria geweest, is het daar in januari ook mooi w ...
Je moet een klein beetje geluk hebben, maar kan zeker nog heel mooi zijn! Ik ben er twee keer eerder geweest in januari en beide keren was het de hele week zonnig en 25 graden. ☀️
één maand geleden
Reactie op Bloemetje1804
Je moet een klein beetje geluk hebben, maar kan zeker nog heel mooi zijn! I ...
Oh dat klinkt lekker! En ik hoorde wel dat je dan naar een bepaald deel van een eiland moest..? Ene kant was zonnig andere regenachtig klopt dat