76 Reacties

één maand geleden

Wij gaan eind december naar de Canarische eilanden. Warm maar niet té warm en hopelijk beetje ontspannen met eten etc

één maand geleden

Reactie op Liza Hammer

Oh dat klinkt lekker! En ik hoorde wel dat je dan naar een bepaald deel van ...
Volgens mij is dat op Tenerife. Ik dacht dat het zuiden daar inderdaad zonnig is en het noorden niet, of andersom.

één maand geleden

Reactie op Blabla92

Hebben er nog mensen leuke ideeën/inspirarie voor een babymoon van ça 5-6 d ...
België is leuk en goed te bereiken met de trein (Namur, Antwerpen, Leuven of Mechelen) of juist Duitsland. In december heb je kerstmarkten in alle steden. Trier is een aanrader. Parijs is ook top met de Thalys.

één maand geleden

Ik vind de Canarische eilanden wel een dingetje op het moment met al die anti toerisme activiteiten daar https://www.demorgen.be/snelnieuws/toeristen-ga-naar-huis-bewoners-tenerife-protesteren-op-strand-met-zonnebadende-toeristen~babc6068

één maand geleden

Reactie op Leoniee123

Ik vind de Canarische eilanden wel een dingetje op het moment met al die an ...
Poeh. 2,2 miljoen inwoners en dan 9,9 miljoen toeristen in een half jaar. Dat is erg uit balans ja

één maand geleden

Wij zijn in februari naar Fuerteventura geweest en heb de hele week in bikini gelopen haha

één maand geleden

Wij zitten nu in Tenerife, ook echt een aanrader!

één maand geleden

Wij zitten te denken aan gran canaria of qatar, ik ben dan 25 weken dus hoop dar het te doen is. Er zijn helaas niet veel warme plekken op 5/6 uur vliegafstand. Wij zouden naar maleisie gaan, maar hebben we toch maar geannuleerd.

één maand geleden

Wij gaan eind januari 5 dagen naar Rome! Ik ben dan 28 weken🍝🤌🏼

één maand geleden

Reactie op Blabla92

Hebben er nog mensen leuke ideeën/inspirarie voor een babymoon van ça 5-6 d ...
Veluwe gebied is erg mooi ook in wintertijd, veel goeie hotels in die regio

één maand geleden

Reactie op MelvZ

Wij gaan eind januari 5 dagen naar Rome! Ik ben dan 28 weken🍝🤌🏼
Wat leuk wij zijn nu Rome! Het is wel veel wandelen hou daar rekening mee ;)

één maand geleden

Lekker hoor ik zou zeker nog even weggaan als het kan. Wij gaan begin december naar Dubai.

één maand geleden

Ik zou ik januari naar Valencia gaan, vrienden wonen daar. Maar gehoord dat dit meer een mannenuitje gaat worden en de vrouwen niet mee gaan! Dus mijn man heeft iets anders in zijn hoofd om samen nog weg te gaan! Een verrassing dus!! Ik hou ervan!! 😍

één maand geleden

7 april uitgerekend en we hebben een weekendje huizenruil gepland met een leuk gezin in België. Elke keer weer een feest en een hele toffe manier van vakantie vieren! Je bent weg maar toch zo huiselijk, alsof je bij vrienden in hun huis bent.. met alle tips over de omgevign enzo. Maargoed hier moet je van houden. Het bestaat wel weteldwijd en erg veel aanbod, van studio's tot kastelen dus ook in warme landen met huizen aan zee vast wel iets als het je wat lijkt. Voor wie interesse heeft, op www.HomeExchange.com kan je dit vinden. Is met gesloten beurs, het is een sociaal systeem en werkt met guestpoints die je verdient als je host en uitgeeft als je bezoekt, of bij gelijktijdig ruilen gewoon zo.

één maand geleden

Indien interesse, met deze code krijg je heel veel extra punten omdat het systeem gebaseerd is op mutual vertrouwen en dus enige sociale controle dmv reviews enzo. Weet niet of het mag dus even in aparte reactie zodat de ander leesbaar blijft: rosanne-a9ffe