76 Reacties
één maand geleden
Reactie op Liza Hammer
Oh dat klinkt lekker! En ik hoorde wel dat je dan naar een bepaald deel van ...
Volgens mij is dat op Tenerife. Ik dacht dat het zuiden daar inderdaad zonnig is en het noorden niet, of andersom.
één maand geleden
Reactie op Blabla92
Hebben er nog mensen leuke ideeën/inspirarie voor een babymoon van ça 5-6 d ...
België is leuk en goed te bereiken met de trein (Namur, Antwerpen, Leuven of Mechelen) of juist Duitsland. In december heb je kerstmarkten in alle steden. Trier is een aanrader. Parijs is ook top met de Thalys.
één maand geleden
Ik vind de Canarische eilanden wel een dingetje op het moment met al die anti toerisme activiteiten daar
https://www.demorgen.be/snelnieuws/toeristen-ga-naar-huis-bewoners-tenerife-protesteren-op-strand-met-zonnebadende-toeristen~babc6068
één maand geleden
Reactie op Blabla92
Hebben er nog mensen leuke ideeën/inspirarie voor een babymoon van ça 5-6 d ...
Veluwe gebied is erg mooi ook in wintertijd, veel goeie hotels in die regio
één maand geleden
7 april uitgerekend en we hebben een weekendje huizenruil gepland met een leuk gezin in België. Elke keer weer een feest en een hele toffe manier van vakantie vieren! Je bent weg maar toch zo huiselijk, alsof je bij vrienden in hun huis bent.. met alle tips over de omgevign enzo. Maargoed hier moet je van houden. Het bestaat wel weteldwijd en erg veel aanbod, van studio's tot kastelen dus ook in warme landen met huizen aan zee vast wel iets als het je wat lijkt. Voor wie interesse heeft, op www.HomeExchange.com kan je dit vinden. Is met gesloten beurs, het is een sociaal systeem en werkt met guestpoints die je verdient als je host en uitgeeft als je bezoekt, of bij gelijktijdig ruilen gewoon zo.