11 Reacties
één dag geleden
Wij kookten savonds gewoon water en deden deze in een thermoskan naast ons bed. Dan hadden we ook een flesje water met afgekoeld (gekookt) water naast ons bed, dan konden we snachts binnen no time een flesje melk maken.
één dag geleden
Reactie op Mommytobe92
Wij kookten savonds gewoon water en deden deze in een thermoskan naast ons ...
Bij ons eerste kindje. We gaan dit nu ook weer doen. Ik hoorde destijds ook geen goede verhalen hierover.
21 uur geleden
Reactie op Elineexx
Ik heb er zelf geen, maar lees er slechte dingen over zoals bacterie vormin ...
Ik weet niet hoe het zit voor dit merk, maar voor de baby brezza hoeft dat echt niet hoor. Heeft m.i. dan te maken met niet goed schoonhouden. Dat is niet ingewikkeld maar moet wel consequent gebeuren. Wij gebruiken het apparaat nu een jaar en geen last hiervan
20 uur geleden
Lijkt mij een een vrije dure investering voor een hele kleine lastenverlichting. Afgemeten schepjes in zon torentje van het kruidvat en een thermos afgekookt water is echt niet veel lastiger/langzamer hoor,zo ervaarde ik het in elk geval. Maar wij hebben wel grotendeels borstvoeding gegeven het hele eerste jaar.
Onze waterkoker ging toen onze dochter een paar maanden was kapot en we hebben er een gekocht waarbij je ook 40 graden kunt instellen, dat gaat ook supersnel.
Uiteindelijk is iedereen anders, maar ik zou adviseren pas zoiets aan te schaffen als baby er al is en je flesjes maken een vervelen/tijdrovend klusje blijkt te vinden.
9 uur geleden
Wij hebben bij de eerste de baby brezza gebruikt. Dat was de beste baby aankoop die we hadden gedaan. Zo ontzettend fijn om gelijk een flesje melk klaar te hebben op de juiste temperatuur. Ook zit er veel minder lucht in doordat je het niet hoeft te schudden, waardoor onze kleine veel minder last had van krampjes. En schoonmaken van het apparaat is super makkelijk. Hou de aanbiedingen in de gaten nu met black Friday.
9 uur geleden
Bedankt voor alle reacties❤️, we gaan er nog even over nadenken. Ben zelf altijd nauwkeurig met onderhoud dus nog niet afgeschrikt 😁
5 uur geleden
Hier totaal geen fan. Bij eerste ook babybrezza. Maar de verhoudingen bleken later helemaal niet te kloppen. Of te weinig of te veel poeder, waardoor de kleine dus niet genoeg of juist veel te veel binnen krijgt. Op internet lees je veel meer van dit soort verhalen.
Je hebt het niet door totdat we erop getipt werden en het elke keer gingen wegen, bleek een enorme verschil in te zitten ondanks het afstellen.