12 Reacties

2 maanden geleden

Hi! Ik ben blij dat ik je bericht heb gevonden. Ik heb hier ook last van, een heel gek onbekend gevoel. Ik heb hiervoor de verloskundige ook gebeld, omdat ik geen idee had wat dit gevoel kon veroorzaken. Ze vertelde me dat het inderdaad klinkt als banden pijn. Ik heb geen idee of dit normaal?

2 maanden geleden

Heey! Ik ook hetzelfde aventoe lichte krampen in onderbruik maar niet hetzelfde als menstruatie pijn echt heel raar

2 maanden geleden

Hier ook, inderdaad vooral bijvoorbeeld met niezen. Ik herken het van de eerste, werd toen ook aangegeven dat het normaal is. Je baarmoeder groeit en komt meer omhoog, dus je banden worden inderdaad al opgerekt 😉

2 maanden geleden

Hier ook bij hoesten en niezen! Vooral wanneer ik helemaal plat lig. Ben nu tussen de 4 a 5 weken zwanger. Had het bij men eerste ook dus herken het heel goed als bandenpijn. Kan me alleen niet herinneren dat ik het toen al zo vroeg had in de zwangerschap. 🙈

2 maanden geleden

Reactie op lelagla

Hier ook bij hoesten en niezen! Vooral wanneer ik helemaal plat lig. Ben nu ...
Precies dit! Heb dit zelf ook bij de eerste ervaren maar volgensmij pas een poosje later. En ik dacht eigenlijk dat omdat het allemaal al eens opgerekt is geweest je daar nu wellicht minder of minder snel last van had. Maar het is nu al zo vroeg best flink aanwezig.

2 maanden geleden

Reactie op mmaeganh

Hi! Ik ben blij dat ik je bericht heb gevonden. Ik heb hier ook last van, e ...
Ja zo vroeg ook. Ik herken het wel van onze eerste. Die is nu bijna 3 jaar maar voor mijn idee had ik het toen pas veel later dus schrik er nu soms van als het ineens zo intens aanwezig is al.

2 maanden geleden

Ik herken het ook van mijn eerste (nu 5+5). Maar precies wat jullie zeggen, kan me niet herinneren dat het toen zó vroeg al was.

2 maanden geleden

Hier voornamelijk pijn in me onderbuik als ik een stuk gelopen heb en dan weer tot rust komt .. herkenbaar ?

2 maanden geleden

Reactie op Kimchar

Precies dit! Heb dit zelf ook bij de eerste ervaren maar volgensmij pas een ...
Ik vermoed dat bij een tweede zwangerschap je baarmoeder sneller uit zet misschien en je daardoor sneller rek op je banden kan krijgen? Onze dochter is nu 13 maand dus ook allemaal nog niet zo heel lang geleden.

2 maanden geleden

Ook deze stond op mijn bingokaart! Deze week waren we toch alvast gaan snuffelen naar kinderkamers.. (wat een keuze!) en toen ben ik maar even over een commode gaan hangen… ging perfect, dan voelt het niet als een echte steek maar als een doffe trekkende pijn. Het doet elke keer zeer precies waar mij eierstokken ook zitten.. maar het is gelukkig elke keer maar even

2 maanden geleden

Hey, vierde zwangerschap hier en derde kindje als t goed is! Ik voel het ook al. Met niezen vooral en laatst toen in snel opstond in een draaiende beweging. Het is dat ik zeker ben van hoe dit voelt anders zou ik mezelf voor gek verklaren op dit termijn 😅😆

2 maanden geleden

Bij m’n eerste zwangerschap had ik dit zooo erg! Tot huilen aan toe. Vreselijk! Verloskundige bellen hiervoor. Zij kan je tips geven! Ik mocht paracetamol slikken en een kruik gebruiken