18 Reacties

2 maanden geleden

Ik had vandaag ook voor het eerst best wel wat bruin broed verlies ik ben als het goed is nu ook 6+ weken zwanger. Pas eind augustus eerste echo. De verloskundige maakte zich tot nu toe nog geen zorgen en zegt dat dat erbij kan horen en dat het nu allemaal beter doorbloed is en dat er ook dus eerder een vaatje kan springen.. maar wat onzeker he😓 Dus ik lees graag mee!

2 maanden geleden

Hi ik had dit ook vaak met me eerste kindje en is goed gekomen is nu 14 maanden. En weer zwanger nu bijna 6 weken.

2 maanden geleden

Reactie op Berlinda

Hi ik had dit ook vaak met me eerste kindje en is goed gekomen is nu 14 maa ...
Fijn om te lezen dat het goed gegaan is met je eerste kindje en wat fijn dat je nu weer zwanger bent! 🥰 Die vorige miskraam maakt mij gewoon zo onzeker nu..

2 maanden geleden

Reactie op Evv234

Fijn om te lezen dat het goed gegaan is met je eerste kindje en wat fijn da ...
Ja dat snap ik ook wel hoor is gewoon heel vervelend ik heb ook miskramen gehad. Dat is heel naar gun iedereen een goede zwangerschap

2 maanden geleden

Reactie op Moosss

Ik had vandaag ook voor het eerst best wel wat bruin broed verlies ik ben a ...
Ja heel lastig die onzekerheid! We gaan gewoon allebei duimen dat het goed komt 🤞

2 maanden geleden

Ik snap je angst helemaal! Ik heb zelf in juni een miskraam gehad met zes weken. Daarna ben ik gelijk weer zwanger geworden (nu 6 + 3) Afgelopen week heb ik bloedverlies gehad. Het begon met licht roze (net zoals bij mijn miskraam), maar in plaats van dat het rood werd, werd het bruin. Ik begon weer wat hoop te krijgen tot dat ik ineens bij afvegen stolsels had! Ik schrok me rot en was verdrietig dat het weer mis was gegaan. Echter zette het alsnog niet door en had ik alleen nog maar klein beetje bruin. Vandaag heb ik een echo gehad en alles zag er perfect uit. In mijn baarmoeder was niks te zien van een bloeding of iets anders geks. Ze heeft ook mijn eierstokken gekeken maar ook daar was niks te zien. We zagen een mooi klein garnaaltje met een goed kloppend hartje 😍 Het is natuurlijk nog vroeg, dus ik kan niks zeggen over de komende weken, maar zo zie je maar dat bloedverlies niet altijd iets ergs hoeft te zijn (en ik had zelf stolsels!). Ik had ook erg last van buikpijn, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat vanaf week drie al heb. Ik ben gewoon erg gevoelig daar en heb denk ik gewoon erg last van de groei van mijn baarmoeder. Ik hoop enorm dat het voor jou ook een onschuldige bloeding is en dat de echo van maandag helemaal goed is. Mocht je je echt zorgen maken kan je misschien altijd bellen om te vragen of je echo wat eerder kan ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Moosss

Ik had vandaag ook voor het eerst best wel wat bruin broed verlies ik ben a ...
Hoe gaat het nu?

2 maanden geleden

Ik kon toch eerder terecht, en net met een inwendige echo gezien dat alles er goed uit zag! Wel een weekje minder ver dan ik dacht, maar verder lijkt alles zoals het hoort! :)

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. Miskraam in april na 10 weken. Had toen bruinverlies vanaf 8 weken maar meerdere goede echo's. Nu 6+3 en héél veel last van kwaaltjes waaronder hevige buikpijn. Dat is mentaal echt slopend maar belangrijk om te onthouden is dat er zelfs met bepaalde symptomen veel zwangerschappen toch perfect lopen.

2 maanden geleden

Reactie op Evv234

Hoe gaat het nu?
Het was tot nu eenmalig. Gelukkig… De avond dat ik dat had veegde ik al geen bloed meer af en tot nu toe ook niks meer. Gewoon witte afscheiding. Verder heb ik ook wel gevoelige borsten en af en toe wel misselijk. Dus de zwangerschap symptomen zijn er ook nog. Dus hopelijk zit alles goed 🍀 Nog 10 dagen tot de eerste echo.. ❤️🍀🍀 Hoe is het nu met jou?

2 maanden geleden

Hai, ik had ook bij mij miskraam bruin bloed verlies wat naar een week over ging in heftige krampen en veel bloedverlies. Nu ben ik weer zwanger en was ik vorige week 7 weken en heb de hele week licht bruin bloed verlies gehad wat pas sinds dinsdag is gestopt. Toch heb ik gisteren een kloppend hartje mogen zien op de echo🪷 Ook ik was enorm nerveus maar soms hoeft bloedverlies niets te betekenen

2 maanden geleden

Ik heb nu voor de 5e dag op rij bruin bloed, maar donderdag mocht ik toch al terecht voor een echo en daar was beginnende hartactiviteit te zien en alles zag er normaal uit, dus zolamg het bruin blijft maak ik mij even geen zorgen! :)

2 maanden geleden

Helaas toch een miskraam..

2 maanden geleden

Reactie op Evv234

Helaas toch een miskraam..
Sterkte ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Evv234

Helaas toch een miskraam..
Veel sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op Evv234

Helaas toch een miskraam..
Heel veel sterkte! ❤️