5 Reacties

2 maanden geleden

Hi eefje, wat naar dat je je zorgen maakt! Waar heb jij last van. Ik had vanaf de positieve test al licht bloedverlies. Ik kreeg daarna pijn in mijn rechter lies. Met 5 weken had ik zoveel pijn dat ik niet meer recht op kon zitten.

2 maanden geleden

Hi eefje, wat naar dat je je zorgen maakt! Waar heb jij last van. Ik had v ...
Ik heb steken in m’n lies links, ben nu 5+6. Wat vervelend dat je dit hebt gehad!

2 maanden geleden

Reactie op Eefje1997

Ik heb steken in m’n lies links, ben nu 5+6. Wat vervelend dat je dit heb ...
Ik lees dat veel vrouwen dit hebben tijdens de zwangerschap ivm het groeien. Mocht je je echt zorgen maken kun je je verloskundige vragen om toch eerder een echo te maken.

2 maanden geleden

Bruinverlies, felle steken aan de kant waar de bbz zat, 1 avond ontzettende wee-achtige krampen die ik echt moest wegpuffen, gevoel erbij flauw te vallen/zweet brak uit etc. Dag erna bleek bij de echo inwendige bloeding te zijn begonnen die avond ervoor. Dit laatste was bij een termijn rond 7 weken, de andere klachten begonnen al rond 5,5.

2 maanden geleden

Ik heb er dit jaar helaas al 2 meegemaakt! Eerste keer enorm veel bloedverlies en extreem veel pijn aan de rechter kant. 2de keer helemaal geen bloed maar wel weer extreem veel pijn! En dit keer hoger als de eerste keer omdat er bloed mijn buikholte terug was ingelopen!