2 Reacties

2 maanden geleden

Ik denk dat iedere mommy to be deze angst heeft, alleen gaf mijn vk mij een hele fijne tip mee. Als het mis gaat is het misgegaan in de aanleg en kun je er niks aan doen. Stressen hierom heeft geen zin. Het zijn geen fijne woorden persee, maar heft hielp mij heel erg relativeren. Succes!

2 maanden geleden

Ik herken dit zo goed! Heb in juni helaas een miskraam gehad en nu opnieuw zwanger. Inderdaad je kan er niet veel aan doen, probeer afleiding te zoeken om even wat met je partner te gaan doen al is het wandelen en a.u.b. niet te veel op te zoeken. Ik ben nu 6+3 en ik voel zo'n verschil vergeleken mijn vorige zwangerschap. Heb vertrouwen in je lichaam, het komt echt goed. Wat mij ook hielp ik hem om de twee dagen even een testje gedaan, ik weet meerdere mensen zeggen dat het niet handig is.. Maar de bevestiging even krijgen dat je testen nog knallen is super fijn. Ik heb bij deze ook last van mijn rug gehad, maar gelukkig niet in combinatie met buikpijn daardoor denk ik dat het goed moet komen. Succes🥰♥️