Hallo, een aantal maanden geleden heb ik een miskraam gehad. Nu ben ik gellukig weer zwanger, maar ik ben zo bang voor nog een miskraam. Mijn testen lopen niet verder op dan de test op deze foto. Moet ik bang zijn dat ik weer een miskraam krijg ? Ik hoor graag van jullie❤️
Ik heb in mei ook een miskraam gehad en nu 17 weken zwanger. Bij de huidige zwangerschap zag mijn zwangerschapstest er hetzelfde uit als bij jou. Ik heb er toen ook eentje van Clearblue bijgepakt en daar stond heel duidelijk 'zwanger' op. 😊 denk dat het niets wil zeggen
Nette testen voor vier weken hoor 😊 probeer niet teveel te testen, hoe lastig dat ook is. De dikte wordt niet alleen bepaald door je levels aan hormonen, maar hangt ook samen met hoe verdunt je urine is op een bepaald moment. Dit zorgt ervoor dat als je elke dag test, een test iets afgelopen kan lijken zelfs.
Misschien is dit hoopgevend voor je! Maar ik heb 2 miskramen gehad vorig jaar en nu 16+4 weken zwanger van een klein meisje! 🩷 probeer ook te genieten hoe moeilijk dat ook is!! En heb hoop 😘