18 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben een leuk doosje gehaald en daar is een slabbetje met een leuke tekst en een positieve zwangerschaps test er in. De reacties van onze ouders en zusjes was echt super!

2 maanden geleden

Reactie op L.E.A.

Wij hebben een leuk doosje gehaald en daar is een slabbetje met een leuke t ...
Ja dat hebben wij al een keer gehad vandaar dat we dat niet nog een keertje willen 鈽猴笍馃檲

2 maanden geleden

Wij hadden bij de action een fotolijstje gehaald, een drie Luik. Foto van de oudste. Foto van de jongste. En foto van de test. Hier blauw/roze confetti bij gedaan. Zag er schattig uit en de reacties waren super.

2 maanden geleden

Een simpel fotoboekje van verschillende foto's van de kinderen, met op de laatste pagina een foto waarop de aankondiging wordt gedaan. Een houten doosje beschilderd door de kinderen met daarin echo foto en chocolaatjes met muisjes. Een kraskaart met aankondiging (kun je online bestellen)

2 maanden geleden

Reactie op Izzy94

Een simpel fotoboekje van verschillende foto's van de kinderen, met op de l ...
Dat is een heel leuk idee !! Met die fotoalbum die ga ik onthouden 鈽猴笍

2 maanden geleden

Ik had een boekje van Dribbel op bezoek bij opa en oma. Op de eerste pagina staat "Hallo oma, Hallo opa" en daaronder is een witte ruimte. Daar had ik een echo foto geplakt. Het leuke was, kwam ik per toeval achter, dat in dat hele boekje 1x een vermelding staat van "die bal is van je moeder geweest", geen opmerking over een vader en laat ik nu een bewust alleenstaande moeder zijn. Dus dat kwam extra mooi uit馃榿

2 maanden geleden

Ik had een boekje van Dribbel op bezoek bij opa en oma. Op de eerste pagina ...
Ohja dat is ook heel leuk !!

2 maanden geleden

Ik heb dit vandaag besteld. Twijfelde eerst of ik mijn dochtertje een shirt aan zou geven met 'ik word grote zus' 馃き

2 maanden geleden

Wij willen onze naasten familieleden een fles ros茅 geven met een zelfgemaakte sticker erop met: Baby **** is on the way. En de vrienden en overige familie en vrienden willen we een filmpje sturen waarin mijn zoon op een grappige manier bekend maakt dat ik zwanger ben馃槉

2 maanden geleden

Wij willen onze naasten familieleden een fles ros茅 geven met een zelfgemaak ...
Ook heel leuk ja ! 馃槏

2 maanden geleden

Er zijn hele leuke boekjes van: je bent de allerliefste oma en je bent de allerliefste opa, die boekjes zijn ook niet zo duur.

2 maanden geleden

Reactie op tessaatje

Er zijn hele leuke boekjes van: je bent de allerliefste oma en je bent de a ...
Klopt maar we hebben al 3 kindjes dus vind dan net beetje te saai omdat ze al Opa en Oma zijn 馃檲 Maar verder wel een leuk idee !

2 maanden geleden

Wij hebben een fotolijstje gegeven met "je kan me nog niet horen, Je kan me nog niet zien... maar als ik in april ben geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?"

2 maanden geleden

Reactie op Feather

Wij hebben een fotolijstje gegeven met "je kan me nog niet horen, Je kan me ...
Ja die komt ook al heel vaak voor. 馃檲

2 maanden geleden

Een eigen krant/folder maken en terwijl je dan in de gang staat even met de brievenbus klepperen en zeggen je hebt post

2 maanden geleden

Deze leuke lepels in een bakje ijs of in de koffie etc.. als ze op bezoek zijn

2 maanden geleden

Reactie op m jeslinjoane

Een eigen krant/folder maken en terwijl je dan in de gang staat even met de ...
Heel leuk !!

2 maanden geleden

Reactie op m jeslinjoane

Deze leuke lepels in een bakje ijs of in de koffie etc.. als ze op bezoek z ...
Heel leuk deze ! 馃槏