5 Reacties

10 dagen geleden

Steunzolen zouden misschien nog iets voor je kunnen doen, deze kun je bij een orthopeed laten maken. Het kan namelijk ook nog zijn dat iets in de houding van je voeten niet goed is, waardoor je nu met de zwangerschap last krijgt van je bekken, ik heb dit dus ook. Succes!
Ik zou zeggen je kan ook kijken naar de emotionele kant van je bekkenpijn. Ons lichaam uit soms dingen in pijn of spanning. Ik weet niet of je daar voor openstaat natuurlijk, maar je kan bv naar rebalancer gaan of een lichaamsgericht therapeut om te kijken wat er wellicht aan ten grondslag ligt en zo via je emoties verlichting in je klachten teweegbrengen

8 dagen geleden

Ik heb een tip die ik gebruik als ik daar last heb. Je gaat op je knieën liggen soort van paard houding. Je partner of iemand anders pakt een handdoek. Vouwt em goed strak. Dan zet ie het tegen je rug/ bil aan en dan schud ie de handdoek heen en weer. Ik weet niet of ik het beetje goed heb uitgelegd. Maar dat is echt heerlijk als je bekken pijn hebt. Je partner of iemand anders kan ook achter je staan en je bij je heupen vastpakken. Wel in die kniehouding en langzaam heen en weer bewegen links naar rechts.

8 dagen geleden

Reactie op Mommyc1

Ik heb een tip die ik gebruik als ik daar last heb. Je gaat op je knieën ...
Eeen van de rebozo technieken is dit, misschien is daar makkelijker op te zoeken op google of youtube ofzo..

8 dagen geleden

Reactie op TinyTao25

Eeen van de rebozo technieken is dit, misschien is daar makkelijker op te z ...
Ja klopt wat je zegt. Hieronder linkje van welke ik bedoel. https://youtu.be/JS2lmWNdHWc?si=Z6bwAL6cuzRAfath