257 Reacties

vorig jaar

Ik kon maar 1 foto plaatsen 🫣

vorig jaar

Nog niet helemaal klaar maar dit is onze "basis"

vorig jaar

Mooie kamer! Bij ons is hij ook zo goed als af. Ik ben 25+2 weken zwanger van onze eerste🩵🥰.

vorig jaar

Bij ons is de babykamer ook zo goed als af. Ben nu 24+3 weken. Ik kon niet langer wachten met het inrichten van de kamer. Herkennen jullie dat? 🤭

vorig jaar

Wat mooi! Welke kleuren heb je op de muur? 🤭

vorig jaar

Reactie op firsttime25

Wat mooi! Welke kleuren heb je op de muur? 🤭
Volgens mij de mat sahara en de kalahari bruin van Praxis

vorig jaar

Bosdiertjes!

vorig jaar

Andere hoek

vorig jaar

... Ik moet eigenlijk nog beginnen. De meubels hebben we wel al in huis maar het behang moet er nog af en de verf nog tegen de muren. 24 weken nu, dus als het goed is hebben we nog even
hier ook af, leuk om te doen maar goed nadenken waar alles komt. boven het ledikantje heb ik 3 houten lijsten schilderijen hangen (wat nu niet op de fotos staat) komen dan fotos in van ons en de baby in grijs wit

vorig jaar

Reactie op RaadselachtigePier178522

hier ook af, leuk om te doen maar goed nadenken waar alles komt. boven het ...
Ziet er leuk uit!

vorig jaar

Reactie op YayaB

... Ik moet eigenlijk nog beginnen. De meubels hebben we wel al in huis maa ...
Ja dat klopt dan heb je inderdaad nog even

vorig jaar

Begin is gemaakt. Nu de rest nog

vorig jaar

Zo goed als af (op wat plankjes/deco & het vloerkleed na) 🥰

vorig jaar

Reactie op Krissy790

Zo goed als af (op wat plankjes/deco & het vloerkleed na) 🥰
Wat een leuke schilderijtjes ! Waar heb je die vandaan? als ik vragen mag :)

vorig jaar

24+5 en zo goed als af! Op de plek van de wagen komt nog een stoel en op de rechterwand met groene lambrisering komen nog lijstjes.. nog op zoek naar een leuk boekenkastje of we maken het zelf.

vorig jaar

Reactie op M--

Wat een leuke schilderijtjes ! Waar heb je die vandaan? als ik vragen mag : ...
Van Amazon, hele goede kwaliteit posters 👌🏼 EXQULEG Set van 3 posters voor de kinderkamer, kleine haas, giraf, dieren, foto's, babykamer, decoratie zonder lijst, dierenmotieven, poster voor jongens en meisjes (A, 30 x 40 cm) https://amzn.eu/d/f5bB8eC

vorig jaar

Dan wel niet de babykamer, maar de 'grote broer' kamer. Heel blij met het behang (fotobehang.com) en hij is er ook gek op! 💙

vorig jaar

Wij moeten nog alles doen🙈 Behang is eraf 13/14 januari komt de schilder behangen en verven. En dan de meubels in elkaar zetten

vorig jaar

Bijna af! Alleen nog een voedingsstoel en verdere decoratie.