4 Reacties

25 dagen geleden

Hier kan afdeling PZ / HRM een proefberekening voor maken. Zij kunnen ook berekenen hoeveel uren ouderschapsverlof ouderschapsverlof je krijgt (afhankelijk van aantal fte dat je werkt).

25 dagen geleden

7×28= 196 :8 = 24,5 dagen kun je nog opnemen. Als je 1 dag per week opneemt is dat dus :7 = nog 3,5 maand 1 dag minder werken

24 dagen geleden

Hi! Je hebt in totaal recht op 252 uur betaald ouderschapsverlof. Daarvan zet je 56 uur in voor de eerste twee weken en houd je nog 196 uur over. 196 uur : 8 uur per dag = 24,5 dagen. Als je per week 1 dag betaald ouderschapsverlof wil opnemen zou je dus nog voor 24 weken kunnen doen. Maandag 4 augustus (week 32) zou je eerste werkdag weer zijn, + 24 weken = pak ‘m beet eind januari weer 28 uur werken. (Of overgaan op onbetaald ouderschapsverlof natuurlijk ;-)) Hopelijk ben je hier mee geholpen!

10 dagen geleden

Ik werk 24 uur mij is verteld dat je recht heb op totaal 9 weken betaald ouderschapsverlof en dat binnen het eerste jaar moet opnemen ik plak het meteen achter mijn verlof en vakantie. Mijn verlof begint als goed is 9 maart en eindigt dan met alles erbij 24 september 2025 😊😊