7 Reacties

één maand geleden

Ik heb het precies net zo als jou, ben morgen 11 weken. Ook hele dag kots en kots misselijk en hele dag door overgeven. En ook een beetje bandenpijn. Ik heb pillen van de huisarts gekregen die werkten echt goed zodra ik die innam dan hoefde ik niet over te geven, maar zondag vandaag ook al neem ik ze in alles wat ik eet komt er gelijk weer uit. Echt zo vervelend. Werk jij nog wel?

één maand geleden

Ik ben morgen 8 weken zwanger en was net aan het janken op de bank omdat ik me zo misselijk en ellendig voel al wekenlang. Herken het ook niet van de eerste... hoelang moet dit nog😩😩😩

één maand geleden

Ja ik zat net ook huilend op de bank. Ik voel me letterlijk ziek, zelfs snachts slaap ik slecht door de misselijkheid. Morgen afspraak met de verloskundige, ik hoop dat er iets is wat mij kan helpen want ik kan zo ook niet genieten van de zwangerschap:(

één maand geleden

Same here, ondanks 3e zwangerschap went dit gewoon niet. Doe ook braaf alles wat ik weet om t te verbeteren tot aan steunkousen aan toe, maar t wordt alleen maar erger. Nu 8 weken dus kan kloppen, nog even naar die piek kruipen en dan hopen dat t afneemt.

één maand geleden

Reactie op Fleur-s

Same here, ondanks 3e zwangerschap went dit gewoon niet. Doe ook braaf alle ...
Wanneer nam het bij jou af? Ik ben nu 10+2 (eerste zwangerschap)

één maand geleden

Reactie op nadinew1007

Wanneer nam het bij jou af? Ik ben nu 10+2 (eerste zwangerschap)
De 1e weet ik niet meer precies, een jongen en minder misselijk dan de 2e, maar toen met 16 weken zo goed als over. De 2e, een meisje en veel beroerder begon het met 10 weken af te nemen en was het met 16 weken weg, toen werd t ingeruild voor maagzuur 🤣

één maand geleden

Dit precies het zelfde ben nu 10+3 bij mijn eerste had ik af en toe misselijkheid verder helemaal niks maar dit keer letterlijk alles wat je boven omschrijft plus stront chagrijnig niet normaal