35 Reacties

vorig jaar

Deze! Ik gebruik de WaterWipes ook elke dag zelf.

vorig jaar

Pampers aqua harmonie

vorig jaar

Ik gebruik zelf alleen de doekjes van naïef. Ik koop als ze 50% zijn afgeprijsd. Ik koop de lotion doekjes en niet de water wipes. De water wipes verstoord pH waarde van de huid. Al heeft niet elke baby daar natuurlijk last van. Ik let er vooral op dat er geen parfum inzit. Op het etiket mogen parabenen ook onder parfum worden gezet.

vorig jaar

De paarse Zwitsal (sensitive)!

vorig jaar

Hier gebruiken we de paarse van Kruidvat. Als ze last heeft van haar billen oid hebben we oliedoekjes, ook van Kruidvat en die werken echt top.

vorig jaar

Wij hebben ook de paarse van de Kruidvat. Het blijkt toch heel persoonlijk welke je fijn vindt kwamen wij achter. Sommige doekjes zijn heel nat of komen bijna niet uit de verpakking.

vorig jaar

Wij hebben de blauwe van de kruidvat al bijna 4 jaar. Nog steeds erg tevreden mee!

vorig jaar

WaterWipes!

vorig jaar

Veel geprobeerd.. Huggies vond ik niet fijn, erg droog. Terwijl een vriendin er gek op was. Kruidvat vond ik wel oke! Maar kwamen er vaak met 10 tegelijk uit het pak. Uiteindelijk vind ik de Zwitsal Sensitive het fijnste. We wilden eigenlijk geen Zwitsal, cadeau gekregen en toch ineens verkocht! Haha. Neemt veel 'vuiligheid mee' en er komt gewoon netjes maar 1 doekje uit het pakketje. Ik denk dat het gewoon wat proberen is en een beetje persoonlijk wat je fijn vindt.

vorig jaar

Reactie op WifeyDP_

Veel geprobeerd.. Huggies vond ik niet fijn, erg droog. Terwijl een vriendi ...
Dit! Onze grootste ergenis was dat alle doekjes altijd met 2/3 tegelijk uit de verpakking kwam, dat is bij de zwitsal sensitive niet zo. Ze zijn wat duurder maar bij de ah of etos met enige regelmaat 1+1 gratis. Dan is het prima te doen.

vorig jaar

Zwitsal sensitive

vorig jaar

Ik heb hier helemaal soort onderzoek naar gedaan haha. Qua zooi zijn de waterwipes het beste. Wat bijna altijd ook in andere 99% water doekjes zit is sodium benzoate. Dit is een antischimmel iets voor de doekjes. Maar slecht voor de huid van het kindje. Zelf zwanger van de eerste dus geen praktische ervaring.

vorig jaar

Water wipes

vorig jaar

Verschillende doekjes geprobeerd. Ik raad pampers aqua harmonie aan. Ik bestel ze dan per doos als ze in de aanbieding zijn.

vorig jaar

Waterwipes. Andere verzorgingsproducten vind ik die van HappyEarth heel fijn
Water wipes! Echt de beste, gebruik deze nog steeds voor mijn 2 kids en zeker ook voor de baby straks

vorig jaar

Hier zweer ik bij waterwipes en de Weleda babylijn.

vorig jaar

Ik heb mijn verlofperiode besteed aan doekjes testen bij de eerste, je moet toch iets, haha. Het is echt heel persoonlijk wat je fijn vind. De winnaar bij ons is Naïf geworden. Fijn vind ik dat het grote stevige doekjes zijn, niet te nat (dat zorgde bij andere doekjes voor irritatie als ik het niet daarna droog maakte), je kan er ook goed mee boenen en ze komen niet per 6 uit de verpakking, haha.

vorig jaar

De waterdoekjes van Kruidvat eigen merk!

Reactie op Ummie99

De waterdoekjes van Kruidvat eigen merk!
Hier sluit ik me bij aan! Plus… ze komen redelijk makkelijk uit de verpakking vind ik