8 Reacties

18 dagen geleden

Ik heb bij mijn vorige bevalling gebruik gemaakt van de cursussen van krachtig bevallen. Dit is online en ze hebben meerdere cursussen, waaronder de bevalling, borstvoeding, flesvoeding, de kraamweek, waar je een jaar lang gebruik van kan maken als je een lidmaatschap koopt. Ik vond het prettig dat ik dit in mijn eigen tijd kon doen en dat ik zo alles terug kon kijken als ik die behoefte had.

18 dagen geleden

Bevallen als een baas van Nira van Dijk en Kickstart je borstvoeding van Teddy Roorda.

18 dagen geleden

Wij hebben vorige keer de cursus Samen Bevallen gedaan. Vond ik heel fijn omdat daar ook echt de partner bij betrokken wordt om te ondersteunen, naast alles wat voor jezelf van belang is. Ze hebben verschillende vormen (aantal avonden, of een heel weekend) en door het hele land. Wij hebben toen het weekend gedaan als een soort uitje. Qua borstvoeding is Teddy Roorda inderdaad een aanrader. Ik had vorige keer geen cursus gedaan en daar heb ik spijt van gehad. Het is uiteindelijk wel gelukt, maar had een stuk makkelijker gekund. Denk dat ik nu voor de tweede wel ff een opfrisser ga doen.

18 dagen geleden

De lactatiekundige bij Vita Nova in Den Haag is geweldig. Kun je ook terecht voor cursussen en kolfconsult en draagconsult.

18 dagen geleden

Hier ook fan van bevallen als een baas! Lactatie avond werd bij ons door de kraamzorg (de waarden) georganiseerd, vond ik ook fijn.

18 dagen geleden

Reactie op xromy1995

Bevallen als een baas van Nira van Dijk en Kickstart je borstvoeding van Te ...
Ja ik ga ook deze twee doen. Wacht wel tot januari ivm mijn zorgverzekering naar aanvullend zetten en dan krijg je een groot deel vergoed.

18 dagen geleden

In het haga ziekenhuis loc. Zoetermeer werd ook een borstvoedingsavond gegeven door een lactatie kundige bij m’n vorige zwangerschap. Ik ben ook “fa!” van (online) teddy roorda. Oerkracht verloskundige (vk) biedt ook zwangerschap cursus aan in Zoetermeer. Kan je je ook voor aanmelden als je niet bij haar loopt.

17 dagen geleden

Geen cursus vooraf, maar heb wel heeeeel veel gehad aan de Facebook pagina “borstvoedingsforum”. Echt helpend. Succes met je keuze!