13 Reacties

één maand geleden

Hi, ik heb al heel lang een voedingsbh aan. Mijn normale zaten al heel snel niet lekker meer :( ik vind het een verademing. Je moet niet verwachten dat je kan rennen want dat doet wel pijn maar voor gewone ondersteuning is het top.

één maand geleden

Je borsten gaan nog heel erg veranderen, zeker als je bv wilt geven. Een voedingsbh kun je beter pas 2 weken na de geboorte laten opmeten. Voor nu zijn zachte sportbhs fijn, vind ik zelf.

één maand geleden

Ik heb ze van de terstal. Second skin bh https://www.terstal.nl/second-skin-bh-top-2105697-503.html

één maand geleden

Reactie op Prax

Je borsten gaan nog heel erg veranderen, zeker als je bv wilt geven. Een vo ...
Oh wat stom zeg. Die vrouw van de prenetal adviseerde een voedingsbh. Ik ga dan ook even kijken voor een sportbh. Ziet het er wel oke uit onder een shirt?

één maand geleden

Ik heb van die t-shirts bh’s van de HEMA gehaald zitten voor nu heel fijn!

één maand geleden

Ik heb nu een BH van de action zonder beugel en die zit heerlijk!

één maand geleden

Reactie op Prax

Je borsten gaan nog heel erg veranderen, zeker als je bv wilt geven. Een vo ...
Dit is best onzin, want dan ga je nog onwijs gewicht verliezen. Ik raad bh van Carriwell aan. Die rekken mee tijdens je zwangerschap, krijg je extra stukje met haakjes zodat het ook over je buik blijft passen en na de zwangerschap geeft het ook mooi steun voor je zwaardere melk gevulde borsten zegmaar. Zwangerschaps bh's zijn er zo'n beetje niet, daarom kom je bijna altijd op voedings bh's uit. Geen gek advies. Maar hou er rekening mee dat je borsten dus nog enorm gaan veranderen. Maar deze heb ik tijdens mijn zwangerschap en tijdens inmiddels 10 maanden bv aan. https://www.bol.com/nl/nl/p/carriwell-naadloze-padded-voedingsbh-wit-l/9200000052682700/?s2a=&bltgh=gWWwq2-bmiFsFIRlp0tINA.2_83_84.86.FeatureOption#productTitle (Ik zit toevallig een keer door de geboortegroepen te lezen)

één maand geleden

Ik heb de voorgevormde topjes van Chantelle. Ook voor na de bevalling ‘s nachts heel fijn denk ik.

één maand geleden

Deze. Wel duur maar echt heel fijn, en zit dus wat een cup in zodat je niet alles ziet zitten zegmaar 😅

één maand geleden

https://eu.triumph.com/bh-s/voorgevormd/10215939.html?color=00MQ_Eggshell%20blue Erg prijzig, maar zitten heerlijk!

één maand geleden

Reactie op Jurst

Dit is best onzin, want dan ga je nog onwijs gewicht verliezen. Ik raad bh ...
Ik heb ook al twee keer borstvoeding mogen geven, maar bij mij veranderden mijn borsten wel degelijk na de bevalling. Ik denk dat het per persoon en per zwangerschap echt kan verschillen. Met mijn grote cup en veranderde borsten na de stuwing kon ik echt niet alles (prettig) dragen.

één maand geleden

H&M! Betaalbaar, veel keuze zonder beugel en wel met vulling. Ze hebben zowel fijne gewone “zachte” bh’s als voedingsbh’s.

één maand geleden

Ik vind voor nu de BH's van de zeeman heel erg fijn. Ik koop ze gewoon in een grotere cupmaat. Ben nu 13 weken en al een halve cupmaat groter, top ook weer haha. Daar zit wat vulling in en een beugel en dat vindt ik persoonlijk heel fijn want met grootte komt beweging en met een peuter van bijna 4 die ik moet bijhouden vindt ik fijn als alles goed 'vastzit'. Ze hebben ook fijne zonder beugel en met of zonder vulling. Ideaal!