12 Reacties

8 maanden geleden

Ik gebruik zelf geitenmelk poeder die vind ik fijn omdat ie is geproduceerd in Nederland maar sta ook open voor ervaringen vooor beste bijvoeding

8 maanden geleden

Ik gebruik ook Nutrilon. Wat is de reden dat je een andere merk wilt?

8 maanden geleden

Wij hebben bij onze peuter destijds altijd ah huismerk gehad. Was prima! Maar het is ook afhankelijk van waar je baby goed op reageert.

8 maanden geleden

Wij geven AH bio, geven onze andere kids ook gehad. Bevalt ons goed 😊

8 maanden geleden

Hier niet als bijvoeding gebruikt maar toen m'n productie afnam na 9 maanden hebben we Organix poedermelk gebruikt, te koop bij de Jumbo. Was bio en heb het ook een tijdje gemengd gegeven met m'n melk wat ik nog had. Beviel heel erg goed!

8 maanden geleden

Reactie op Ikkeee💕

Ik gebruik zelf geitenmelk poeder die vind ik fijn omdat ie is geproduceerd ...
Welke merk gebruik je

8 maanden geleden

Wij gebruiken ah voeding. Ons meisje reageert er goed op

8 maanden geleden

Nu nog niet bevallen maar bij de oudere kinderen kruidvat voeding gegeven (naast borstvoeding). Bij de oudste begonnen met voeding van AH maar het viel me op dat als ze spuugde, het direct heel zuur rook. Ze spuugde overigens niet veel. Met kruidvat voeding was die zure lucht direct weg en ik heb deze ervaring van meerdere moeders gehoord (maar hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn).

8 maanden geleden

Wij gebruiken gewoon Kruidvat. Hadden nog een dicht pakje staan van mijn zoontje. Dochter krijgt nu na 9 dagen nog één flesje kunstvoeding per dag. Ik hoop binnen een week voldoende melk te hebben

8 maanden geleden

Mijn zus gaf geitenmelk. Dat is het meest wat op borstvoeding lijkt. Weet alleen even niet meer welke merk dat was

8 maanden geleden

Reactie op Brtn

Ik gebruik ook Nutrilon. Wat is de reden dat je een andere merk wilt?
Omdat we nutrilon alleen gebruiken omdat het bekend is, niet per se omdat we het hadden onderzocht. Wellicht dat er andere of betere alternatieven zijn

8 maanden geleden

Prima ervaring met de biovariant van AH.