Hello ladies,
Momenteel gebruik ik nutrilon als bijvoeding naast het kolven. Zijn er positieve ervaringen met andere merken bijvoeding? Zoals bijvoorbeeld AH huismerk ofzo? Drop je ervaring aub!
Hier niet als bijvoeding gebruikt maar toen m'n productie afnam na 9 maanden hebben we Organix poedermelk gebruikt, te koop bij de Jumbo. Was bio en heb het ook een tijdje gemengd gegeven met m'n melk wat ik nog had. Beviel heel erg goed!
Nu nog niet bevallen maar bij de oudere kinderen kruidvat voeding gegeven (naast borstvoeding). Bij de oudste begonnen met voeding van AH maar het viel me op dat als ze spuugde, het direct heel zuur rook. Ze spuugde overigens niet veel. Met kruidvat voeding was die zure lucht direct weg en ik heb deze ervaring van meerdere moeders gehoord (maar hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn).
Wij gebruiken gewoon Kruidvat. Hadden nog een dicht pakje staan van mijn zoontje. Dochter krijgt nu na 9 dagen nog één flesje kunstvoeding per dag. Ik hoop binnen een week voldoende melk te hebben
Ik gebruik ook Nutrilon. Wat is de reden dat je een andere merk wilt?
Omdat we nutrilon alleen gebruiken omdat het bekend is, niet per se omdat we het hadden onderzocht. Wellicht dat er andere of betere alternatieven zijn