10 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb vorige week maandag (5+1) een spoedecho gehad en daar zag ze ook bloed. We zijn nu een week verder en ik heb nog geen druppeltje bloed gezien. Morgen weer een echo benieuwd of het weg is. Hoeft dus idd helemaal niks te betekenen.

2 maanden geleden

Reactie op SimoneLevi2017

Ik heb vorige week maandag (5+1) een spoedecho gehad en daar zag ze ook blo ...
Ahh ja ik had vandaag dus ook spoedecho en toen zagen ze het ook, heb er wel een dubbel gevoel bij.. Wat zeiden ze tegen jou erover ? Mijn afspraak staat weer over 3 weken

2 maanden geleden

Ah ja dit heb ik gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. Met 6 wk, te zien op de echo, kloppend hartje en nooit bloed verloren. ☺️

2 maanden geleden

In mijn eerste zwangerschap had ik ook een hematoom in mijn baarmoeder. Ik heb toen helemaal geen bloedverlies gehad, was toen met de termijnecho of 20 weken echo helemaal weg (weet niet meer precies). In ieder geval dus een goede afloop ook!

2 maanden geleden

Ik heb dat gehad bij mij dochter. Ik kreeg een echo omdat ik met 10 weken ging bloeden, het liep zo langs mijn been met spijkerbroek aan. Ik dacht dat het mis was, maar een zat ook bloed rondom mijn baarmoeder ter grote van een tennisbal. Ik bleef 2 weken bloeden tot alles eruit was. Dochter is bijna 2,5 jaar

2 maanden geleden

Reactie op Cynthia12345

Ah ja dit heb ik gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. Met 6 wk, te zien ...
dit geeft me wel een gerust gevoel.. verder ook nergens last van gehad ?

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

In mijn eerste zwangerschap had ik ook een hematoom in mijn baarmoeder. Ik ...
had je nog last van andere dingen bv? wel fijn zo een afloop ik hoop bij mij ook 😭😭

2 maanden geleden

Reactie op Mary09

Ik heb dat gehad bij mij dochter. Ik kreeg een echo omdat ik met 10 weken g ...
zo jeetje , ik zou ook schrikken inderdaad, & wist je dit allemaal van te voren of zag je dat pas op de echo?

2 maanden geleden

Reactie op SGTB

had je nog last van andere dingen bv? wel fijn zo een afloop ik hoop bij mi ...
Helemaal nergens last van gehad! Ga duimen voor je.

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Helemaal nergens last van gehad! Ga duimen voor je.
heel erg bedankt! I need it 🫶🏾