9 Reacties

2 maanden geleden

Hee meid! Wat ontzettend stom, heel eerlijk kan ik je nu geen antwoord geven. Heb je al de verloskundige gebeld ? Ik moet je eerlijk bekennen dat toen ik een miskraam had het echt intens veel zeer deed en de krampen echt niet te doen waren, en bloedde zo enorm veel.. Ik vindt dit er iets anders uitzien als ik kijk naar je verhaal… hopen op dat het niet verder meer gaat bloeden 🤍

2 maanden geleden

Reactie op Deffkuss

Hee meid! Wat ontzettend stom, heel eerlijk kan ik je nu geen antwoord ge ...
Super bedankt voor je reactie. Nee het was echt gisteravond laat dus ik wilde ze niet meer bellen, denk dat ze weinig hadden kunnen doen. Ik wacht tot 8:30 dan zijn ze weer op het reguliere nummer bereikbaar. Ik heb inderdaad echt geen krampen, hopelijk is dat dan een "goed teken"

2 maanden geleden

Hi! Ik ben 5 weken bijna en heb vanmorgen helder bloed na het plassen gehad. Het maakt me zó onzeker! 😞 Ik ga straks ook de verloskundige bellen… Jij succes! Ik duim voor je

2 maanden geleden

Ik heb van week 6+4 tot week 10 bruin, roze en helderrood bloed verlies gehad zonder krampen. Afgelopen vrijdag echo gehad en het kleintje was heerlijk aan het bewegen 🥰 het hoeft niks ernstigs te zijn, maar bij zorgen gewoon de vk bellen daar zijn ze ook voor. (Ik heb ze wat afgebeld hahahaha)

2 maanden geleden

Ik heb ze gesproken. Omdat het geen krampen heb hoeft het geen miskraam te zijn. Het is nu afwachten kan beide kanten op. Volgende week donderdag met 7 weken de echo staan, die laten we staan omdat een echo nu toch niet perse meer duidelijkheid zou geven.

2 maanden geleden

Toch teveel onrust dus de VK gebeld, kon vanmiddag al terecht! Alles ziet er goed uit en zelfs een kloppend hartje te zien 🩷🩵 Vandaag 6+1

2 maanden geleden

Wat fijn om te lezen dat dit verhaal toch een positieve wendig heeft gekregen !! Ik bloed sinds vandaag ook. Maar ben nog veeel vroeger 4+5. Ik haal een beetje hoop uit dit topic 🍀 veel geluk gewenst

2 maanden geleden

Reactie op April2025

Toch teveel onrust dus de VK gebeld, kon vanmiddag al terecht! Alles ziet e ...
Oh wat fijn dat het toch goed is! Mijn verloskundige zei ook al dat bloedingen echt niet altijd hoeft te betekenen dat je een miskraam hebt. Ik zit ook nog steeds wel in onzekerheid, maar ik laat het nu los. Mag over 2 weken voor de 8 weken echo en we zien het dan wel. Voor nu heb ik gelukkig alle klachten nog dus denk ergens dat het ook wel goed zit! Fijn dat jij iig nu rust hebt en je het hartje hebt gezien ❤

2 maanden geleden

Reactie op juf567

Hi! Ik ben 5 weken bijna en heb vanmorgen helder bloed na het plassen gehad ...
Hey! Ik ben benieuwd hoe dit is afgelopen. Hoe gaat het nu met je?