29 Reacties

één maand geleden

Ik heb hier ook last van. Afgelopen donderdag weer een bloeding gehad. Op de echo alles goed met de baby en niks te zien. Dus ze hebben geen idee waar het vandaan komt. En heb dit al meerdere keren gehad. Vorige zwangerschap continu bloedverlies gehad tot een maand of zes. Maar dat was nonstop en nu heb ik elke keer losse bloedingen. Maar geen idee hoe of wat dus. Vorige zwangerschap alles goed gegaan en tot nu toe ook elke x alles goed en geen oorzaak.

één maand geleden

Reactie op Marlissa93

Ik heb hier ook last van. Afgelopen donderdag weer een bloeding gehad. Op d ...
Hmm wat apart dan he? Ben wel een beetje bezorgd. Gister gelukkig nog een goede echo gehad..

één maand geleden

Bij het gevoel van onrust altijd even bellen. Ik heb het bij 12 weken ook gehad (inclusief bloed prop) en was niks aan de hand. Het lezen op forms hier word je een beetje gek gemaakt. De verloskundige vindt het niet erg als je ze plat belt !! ❤️

één maand geleden

Reactie op deboef123

Bij het gevoel van onrust altijd even bellen. Ik heb het bij 12 weken ook g ...
Had je ook last van je buik toen?

één maand geleden

Hi, ik heb dit gehad (al wel even geleden ) want onze jongste is nu net 3 geworden. Destijds met 12 weken termijn echo alles in orde etc etc toen ik een week later ineens heel heftig bloed verlies begon te krijgen . Veel controles gehad uiteindelijk door naar seh omdat het er bleef uitvloeien. Hartje baby klopte goed echo zag er goed uit, uiteindelijk na veel onderzoeken na huis gestuurd onder het mom van rustig aan doen"" een week later bleek er op de echo een hele grote hematoom langs de baby in de baarmoeder te zitten. Verhoogd risico op miskraam/vroege geboorte en op rust na huis. Een vreselijke zwangerschap gehad maar de baby groeide gelukkig goed. Uiteindelijk met 32+5 bevallen. Of dit door de hematoom kwam is niet bekend uiteraard. 3 zwangerschappen ervoor zonder problemen voldragen (behalve misselijk en veel spugen ).

één maand geleden

Reactie op Ayesha1984

Hmm wat apart dan he? Ben wel een beetje bezorgd. Gister gelukkig nog een g ...
Ja hier gaf verloskundige alleen aan dat ze een uitstrijkje kan laten maken voor baarmoederhalskanker door de gynaecoloog. Maar vorige zwangerschap bloedverlies gehad en nu ook en tussen de zwangerschappen door niks dus dan denk ik van goh dat zou het dan niet zijn. Verder komen ze niet met iets is het accepteren dat je soms niet weet waar het vandaan komt zeggen ze

één maand geleden

Reactie op Marlissa93

Ja hier gaf verloskundige alleen aan dat ze een uitstrijkje kan laten maken ...
Heb gister een uitstrijkje laten maken.. en nu ben ik weer zenuwachtig voor de uitslag

één maand geleden

Reactie op Ayesha1984

Heb gister een uitstrijkje laten maken.. en nu ben ik weer zenuwachtig voor ...
Aah spannend. Hopelijk snel een goede uitslag

één maand geleden

Reactie op Ayesha1984

Heb gister een uitstrijkje laten maken.. en nu ben ik weer zenuwachtig voor ...
Ik had eind augustus om die reden ook een uitstrijkje en resultaat pas 9 oktober! Dus ik weet nog van niks maar alles loopt goed.

één maand geleden

Ik ben nu 11 weken zwanger en heb voor de tweede keer een bloeding gehad. Echo was elke keer goed. Bij mij werd er gezegd dat het kan komen door een poliep

één maand geleden

Reactie op Nonnie1105

Ik ben nu 11 weken zwanger en heb voor de tweede keer een bloeding gehad. E ...
Gaan ze nog een onderzoek doen?

25 dagen geleden

Heb vandaag opnieuw een echo gehad. Het bleek dat mijn placenta heel laag ligt en dat de bloedingen vermoedelijk daardoor zijn gekomen

24 dagen geleden

Reactie op Ayesha1984

Gaan ze nog een onderzoek doen?
Heb een uitstrijkje laten doen. Bleek dat ik chlamidia heb. Ik weet t even niet meer.😪 Snap er niets van. Mn vriend zegt dat hij niet is vreemdgegaan

24 dagen geleden

Reactie op Ayesha1984

Heb een uitstrijkje laten doen. Bleek dat ik chlamidia heb. Ik weet t even ...
Wat vervelend! Maar bij de standaard bloedtesten rond 11weken testen ze hier toch ook al op?

24 dagen geleden

Reactie op Ayesha1984

Heb een uitstrijkje laten doen. Bleek dat ik chlamidia heb. Ik weet t even ...
Woow dat is wel heftig en super lastige situatie😔 is er een kans dat je het al had voor jullie een relatie kregen? Anders weet ik niet of ik heb wel op zijn woord zou geloven😮‍💨

24 dagen geleden

Reactie op Ayesha1984

Heb een uitstrijkje laten doen. Bleek dat ik chlamidia heb. Ik weet t even ...
Dat is heftig om te horen. In elk geval laat je partner zich ook best testen natuurlijk voor zijn eigen gezondheid. De extra vragen die het oproepen maken het natuurlijk emotioneel heel beladen. Veel goede moed alvast. Weet inderdaad wel dat deze ziekte vaak onopgemerkt blijft en dus al lang aanwezig kan zijn.

24 dagen geleden

Reactie op Ayesha1984

Heb een uitstrijkje laten doen. Bleek dat ik chlamidia heb. Ik weet t even ...
Ach wat naar. 70% van de vrouwen met Chlamydia heeft er geen klachten van, dus het kan zijn dat je het al jaren meedraagt, nog voor je met je vriend samen was wellicht. Het hoeft dus niet zo te zijn dat hij vreemdgegaan is

24 dagen geleden

Reactie op Sacha255

Wat vervelend! Maar bij de standaard bloedtesten rond 11weken testen ze hie ...
Nee niet hierop, wel andere soa's die op het kind effect kunnen hebben (zoals HIV)

24 dagen geleden

Reactie op Haroekoe84

Ach wat naar. 70% van de vrouwen met Chlamydia heeft er geen klachten van, ...
Ja dat vertelde mn zus ook al. Maar toch maalt het nog wel in mn hoofd

24 dagen geleden

Reactie op Lindaa100

Woow dat is wel heftig en super lastige situatie😔 is er een kans dat je he ...
Ja, kans zit er wel in