29 Reacties

15 dagen geleden

Even een update: ik heb dus chlamydia, vandaar de bloedingen. Ben dr gelukkig weer vanaf. Mijn vriend is getest en heeft het niet. Ik snap er niets van. Hij is behoorlijk in de war.. wat ik wel snap. Maar ik ben echt niet vreemdgegaan. Hoe nu verder?

15 dagen geleden

Reactie op Ayesha1984

Even een update: ik heb dus chlamydia, vandaar de bloedingen. Ben dr gelukk ...
Je vorige bedpartners contacteer je dan in principe ook best. Dit kan ook anoniem via dokter gebeuren want kans is reëel dat je het via een vorige partner hebt. De aandoening kan zéér lang ongemerkt blijven, zeker bij vrouwen.

13 dagen geleden

Reactie op Ayesha1984

Even een update: ik heb dus chlamydia, vandaar de bloedingen. Ben dr gelukk ...
Volgens mij kan dit virus zichzelf ook oplossen, laatst een heel onderzoek over gelezen. Je kan het ook hebben van een van je vorige bedpartners want zoals WAZI schreef kan je dit al wel jaren hebben hoor! Chlamydia is echt heel naar

13 dagen geleden

Reactie op Ayesha1984

Even een update: ik heb dus chlamydia, vandaar de bloedingen. Ben dr gelukk ...
Wel een aparte situatie, ik snap dat je ervan in de war bent.😔

12 dagen geleden

Ik heb dat dus blijkbaar ook jaren geleden ongemerkt gehad, heeft zichzelf uiteindelijk opgelost? Kwam erachter omdat ik op antistoffen prikte voor ik het IVF traject inging. Pfff schrok me dood, vaginaal negatief. Verklaarde wel waarom mn eileiders beschadigd waren🙄 maar nu hoor ik weer dat je er niet verminderd vruchtbaar van kan raken, wel toevallig.. tijdens mijn bbz operatie zagen ze ook al ‘vliezige verklevingen’ alsof ik ooit een infectie in mn buikholte heb gehad, denk ook daardoor! Bah bah ik zou het idd wel doorgeven.. anoniem kan ook!

12 dagen geleden

Reactie op Surprisesurprise

Volgens mij kan dit virus zichzelf ook oplossen, laatst een heel onderzoek ...
Bacterie en geen virus. Voordeel: behandelbaar

12 dagen geleden

Reactie op Sidney4

Ik heb dat dus blijkbaar ook jaren geleden ongemerkt gehad, heeft zichzelf ...
Je immuunsysteem kan het soms zelf oplossen maar vaak is de schade dan al gebeurd. Chlamydia is daarom een van de gemeenste. Slecht opmerkbaar maar veel schade 😔

12 dagen geleden

Reactie op WAZI

Bacterie en geen virus. Voordeel: behandelbaar
Dan heb ik het vast verkeerd onthouden! Kan goed hoor.