4 Reacties

9 dagen geleden

Hey! Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook, ook nog met 20 weken. Had toen ook zo nu en dan flink bloedverlies. Uiteindelijk was de placenta ook mooi opgetrokken. Ze word bijna 4! Nu bij mijn 3e kindje is het vorige week ook weer bij de 13 weken echo gezien. Ze gaven aan dat ik bloedverlies zou kunnen hebben, dat ik daar niet van moet schrikken. Vooralsnog niet gehad! Als je het niet vertrouwd, bel je verloskundige dan he!!

9 dagen geleden

Hee! Ik heb hetzelfde gehad ongeveer 3 weken geleden. Herken het onrustige gevoel. Gelukkig is het bij mij nu gestopt.

9 dagen geleden

Hier hetzelfde gehad met 11+0. Flinke bloeding, dacht echt dat het klaar was.. In het ziekenhuis gelukkig kloppend hartje te zien. Toevallig die middag ook de termijn echo (elders) gehad, daar zag de echoscopiste dat de placenta wat laag lag, nadat ik er zelf om vroeg. Nu 12+5 en geen bloeding meer gehad, maar ik vind het wel nog spannend hoor. Ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat met die GUO!

7 dagen geleden

Hier ondertussen ook al 3 bloedingen gehad en kreeg net te horen bij 12 weken dat mijn placenta ook heel laag ligt… dus ik hoop dat deze nog optrekt. Heb geen zin in keizersnede.