7 Reacties

2 maanden geleden

Hoi! Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hebt zeker een hele heftige ervaring gehad bij je vorige zwangerschap. De kans op nog zo’n ruiterembolie is heel klein en zeker met bloedverdunners! Ik heb persoonlijk geen ervaring met dit ziektebeeld tijdens mijn zwangerschap. Tijdens mijn eerste zwangerschap wel heel veel stress gehad en angst omdat ik opeens galsteenaanvallen kreeg. Echt heel pijnlijk. Uiteindelijk met 20 weken geopereerd. Denk dat ik nog nooit zo gestresst geweest ben dan in die weken! Was extreem bang dat het mis zou gaan op OK. Gelukkig is er operatie goed gegaan en na 39 weken met sectio een gezonde dochter gehad. Die angst en stress in je zwangerschap zijn echt niet fijn, dat snap ik heel goed! En door hormonen ga je ook een beetje raar doen. Misschien anders extra hulp zoeken, praten met familie/vrienden en evt nog professionele hulp? Veel geluk, gezondheid en rust toegewenst 🙏🏻

2 maanden geleden

Doen de spuitjes pijn met de naald door je huid of met spuiten? En roteer je ook een beetje van plek elke keer dat je spuit of spuit je altijd op dezelfde plek? Heel veel sterkte in ieder geval, lijkt me inderdaad zwaar om dit allemaal weer te beleven rn de angst die erbij hoort

2 maanden geleden

Wat een ontzettend nare ervaring heb je meegemaakt en maakt het meer dan logisch dat je nu zo gespannen bent. Misschien kun je een aantal sessies EMDR krijgen om die nare ervaringen te verwerken en nu iets meer te kunnen ontspannen

2 maanden geleden

Reactie op dD_E

Doen de spuitjes pijn met de naald door je huid of met spuiten? En roteer ...
Ze doen beide pijn, en ik roteer steeds van plek. Dan een dag bij mn buik en dan een dag bij mn bovenbenen.

2 maanden geleden

Reactie op MaV1990

Wat een ontzettend nare ervaring heb je meegemaakt en maakt het meer dan lo ...
Ik heb na mijn 2e bevalling. 6 sessies met EMDR gehad en nog 2 jaar lang bij de psycholoog gelopen. Ik denk wel idd dat het verstandig is om weer iets op te pakken met de psycholoog. Het is nu ook dat ik me hier in eenzaam voelt en eigenlijk ervaring van andere lotgenoten probeer te zoeken.

2 maanden geleden

Reactie op Maria1985

Hoi! Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hebt zeker ...
Dankjewell!!! Oeii, dat is natuurlijk ook heel vervelend en veel stress dat kan ik me ook goed voorstellen. Gelukkig wel alles goed verlopen bij je. Ik denk idd dat ik weer extra hulp moet inschakelen om meer rust te krijgen. Gelukkig heb ik wel veel steun van mijn partner en moeder.

2 maanden geleden

Reactie op AMak98

Dankjewell!!! Oeii, dat is natuurlijk ook heel vervelend en veel stress da ...
Goed dat je hulp zoekt! Ik hoop ook echt voor jullie dat je ook kan genieten van het wonder dat in je groeit!