7 Reacties

2 maanden geleden

Hoi! Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hebt zeker een hele heftige ervaring gehad bij je vorige zwangerschap. De kans op nog zo’n ruiterembolie is heel klein en zeker met bloedverdunners! Ik heb persoonlijk geen ervaring met dit ziektebeeld tijdens mijn zwangerschap. Tijdens mijn eerste zwangerschap wel heel veel stress gehad en angst omdat ik opeens galsteenaanvallen kreeg. Echt heel pijnlijk. Uiteindelijk met 20 weken geopereerd. Denk dat ik nog nooit zo gestresst geweest ben dan in die weken! Was extreem bang dat het mis zou gaan op OK. Gelukkig is er operatie goed gegaan en na 39 weken met sectio een gezonde dochter gehad. Die angst en stress in je zwangerschap zijn echt niet fijn, dat snap ik heel goed! En door hormonen ga je ook een beetje raar doen. Misschien anders extra hulp zoeken, praten met familie/vrienden en evt nog professionele hulp? Veel geluk, gezondheid en rust toegewenst 🙏🏻

2 maanden geleden

Doen de spuitjes pijn met de naald door je huid of met spuiten? En roteer je ook een beetje van plek elke keer dat je spuit of spuit je altijd op dezelfde plek? Heel veel sterkte in ieder geval, lijkt me inderdaad zwaar om dit allemaal weer te beleven rn de angst die erbij hoort

2 maanden geleden

Wat een ontzettend nare ervaring heb je meegemaakt en maakt het meer dan logisch dat je nu zo gespannen bent. Misschien kun je een aantal sessies EMDR krijgen om die nare ervaringen te verwerken en nu iets meer te kunnen ontspannen

2 maanden geleden

Reactie op dD_E

Doen de spuitjes pijn met de naald door je huid of met spuiten? En roteer ...
Ze doen beide pijn, en ik roteer steeds van plek. Dan een dag bij mn buik en dan een dag bij mn bovenbenen.

2 maanden geleden

Reactie op MaV1990

Wat een ontzettend nare ervaring heb je meegemaakt en maakt het meer dan lo ...