11 Reacties

2 maanden geleden

Heel vervelend! Hier ook al 1,5 week bloedverlies Helaas kun je niets doen... Alleen maar afwachten... :(

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Heel vervelend! Hier ook al 1,5 week bloedverlies Helaas kun je niets doen ...
Heb je ook pijntjes? Kan dat baarmoedergroei zijn of is t fouteboel denk je

2 maanden geleden

Mocht je het nog een keer hebben stuur dan een foto naar de verloskundige. Dan kunnen ze het inschatten

2 maanden geleden

Heb je ook pijntjes? Kan dat baarmoedergroei zijn of is t fouteboel denk je ...
Heb toen wel pijn gehad. Nu niet meer. Kan er allemaal bij horen!

2 maanden geleden

Ik ben ook 5 weken en 4 dagen zwanger. Ook wat licht roze bloedverlies/afscheiding. Je word er zo onzeker van馃様 en mijn eerste echo is pas 26 aug

2 maanden geleden

Ik heb de afgelopen week ook af en toe een keertje bloedverlies. Vandaag ook weer. Het is normaal volgens de verloskundige en dat lees ik hier ook. Maar tot wanneer duurt dat bijvoorbeeld? Weet iemand dat?

2 maanden geleden

Ik heb inmiddels een volle week bloedverlies. 1x een beetje kramp gehad, maar echt draagbaar en leek niet op menstruatiekramp. Het blijft licht roze en af en toe als ik langer niet naar de wc ben geweest of na inspanning is het ineens wat meer. Keer wat donkerderrood als het wat vermengd is met afscheiding maar geen stolsels oid gezien. Vandaag 5+4 trouwens

2 maanden geleden

Ik ben ook 5 weken en 4 dagen zwanger. Ook wat licht roze bloedverlies/afsc ...
Ik heb dit ook. Komt en gaat. Ik word er gek va馃槶

2 maanden geleden

Ik ben 4+5 en gister hele dag bruine afscheiding gehad en vanmorgen ook weer wat. Maakt me ook echt mega onzeker 馃槴

2 maanden geleden

Ik ook vanaf afgelopen woensdag heel licht roze in me afscheiding. Niet iedere toilet ronde soms Maar 1 keer per dag een heeeeel Klein beetje. Kan komen door innesteling werd mij gezegd. Desondanks maak ik me natuurlijk wel wat zorgen. Ik zie het liever niet 馃槵 vandaag 5+2 en 21 augustus mijn echo.

2 maanden geleden

Ik hetzelfde, vandaag op de spoed geweest. Inwendige echo gehad en ze zeggen ze kunnen niks zeggen of ik een miskraam heb of een juiste zwangerschap zien. Baarmoedervlies 5mm en bloed geprikt uitslag 280. Na 48 uur opnieuw bloed prikken om te kijken of de waarde gedaald is of gestegen. Ik ben 5 weken +4