5 Reacties

één maand geleden

Wat een opluchting dat alles goed was! Ik heb het ook gehad vanaf 7+1, precies dezelfde situatie als jij. Het bloedverlies heeft 4 dagen aangehouden en is sindsdien niet meer teruggekomen. Hopelijk stopt het gauw bij je, geniet van je zwangerschap! 🍀

één maand geleden

Hey hoi ik heb de gehele vorige zwangerschap helderrood bloedverlies gehad ,zelfs met stolsels . Elke 2dagen had ik er wel last van, nooit een oorzaak gevonden en er was niks mis met mij en de kleine . Inmiddels is hij 6 maand

één maand geleden

Ik! Ben nu 6+3 en sinds 3 dagen licht bloedverlies, voornamelijk met afvegen. Soms oud bloed, soms roze of helder rood. Daarbij ook flinke buikpijn. Ik heb eerder een miskraam gehad met ongeveer dezelfde klachten dus ging er vanuit dat het foute boel was.. Ik mocht gisteren gelijk langskomen voor een echo en wonder boven wonder zagen we een klein frummeltje met kloppend hartje zitten❤️ Bij mij waren er wel sporen van oud bloed te zien in mijn baarmoeder maar dat is waarschijnlijk van de innesteling zei de vk en kan geen kwaad. Waarom ik soms helderrood bloed verlies is nog niet helemaal duidelijk. De buikpijn komt misschien van een blaasontsteking maar dat wordt nog verder onderzocht. Omdat ik nog wel bloed verlies èn buikpijn heb blijf ik het toch een beetje spannend vinden eerlijk gezegd. Maar zo dankbaar dat we gisteren het hartje hebben zien kloppen. Hoe is het nu met jou? Heb je verder geen andere klachten?

één maand geleden

Reactie op Rooshrmns

Ik! Ben nu 6+3 en sinds 3 dagen licht bloedverlies, voornamelijk met afvege ...
Zo zie je maar weer dat het er allemaal bij kan horen! Ik bloed wel nog steeds een klein beetje, maar heb geen buikpijn of andere klachten! Mijn VK vertelde me dat het hoogstwaarschijnlijk een gevoelige baarmoedermond is die nu super doorbloed is, daar kan dan makkelijk een ader springen en wellicht duurt dat een paar dagen om weer te helen.

één maand geleden

Reactie op LS1997

Zo zie je maar weer dat het er allemaal bij kan horen! Ik bloed wel nog ste ...
Ja zoiets zei mijn vk ook idd! Gelukkig maar dat het niet altijd foute boel is 🤗