7 Reacties

2 maanden geleden

Hoihoi, Als het weer afneemt niet veel zorgen maken! En anders altijd je verloskundigen bellen. Er zijn in qndere topics te lezen dat er dames zijn die het weken heb

één maand geleden

Hoi! Ik ben nu 5+4 weken zwanger. Vanaf vorige week bloed ik. Eerst heel licht, toen wat heftiger, paar dagen niks, en nu sinds gister ook weer helderrood bloed. Ook verder geen krampen. VK zegt dat ik maandag kan langskomen voor een echo om te zien of er een hartje klopt. Heel spannend en verwarrend allemaal zo!

één maand geleden

Reactie op BruisendeTijgeroog134784

Hoi! Ik ben nu 5+4 weken zwanger. Vanaf vorige week bloed ik. Eerst heel li ...
Pff het is allemaal wat hè! Wel fijn dat je maandag mag langs komen maar de dagen die je nu nog moet wachten zijn slopend. Steeds een beetje tussen hoop en vrees… Wat zegt je gevoel?

één maand geleden

Hii! Ik was zelf rond de 6 weken zwanger toen ik bloedverlies kreeg.. Ook helderrood en af en toe wat krampen. Het heeft 3/4 dagen aangehouden en het maakte me zooo bezorgd. Ik bleef wel super misselijk en gaf nogsteeds elke dag over en voelde me dus eigenlijk nogsteeds zwanger. Gister ben ik bij de verloskundige geweest en het gaat eigenlijk super goed met de baby! Groei klopte helemaal en het hartje klopte. Het bloedverlies bleek te komen door een hematoom in mijn baarmoeder. Ik zou gewoon echt naar je gevoel en lichaam luisteren en het een beetje los te laten (hoe moeilijk dat ook is)!! Ik hoop het beste voor je 🤞🏽

één maand geleden

Reactie op StijlvolleDennenappel872606

Pff het is allemaal wat hè! Wel fijn dat je maandag mag langs komen maar de ...
Ja heel fijn! Ik ben echt wel flink aan het bloeden maar mijn testen worden wel donkerder dus ik heb geen idee. Ik ga uit van het ergste en dan kan het maandag alleen maar meevallen. Jij moet al helemaal lang wachten! Is het bloeden ondertussen bij jou weer gestopt?

één maand geleden

Reactie op BruisendeTijgeroog134784

Ja heel fijn! Ik ben echt wel flink aan het bloeden maar mijn testen worden ...
Ik mocht afgelopen maandag toch komen voor een vroege echo.. helaas was de baarmoeder leeg en heb ik een miskraam gekregen op precies week 6. Ik had ook geen zwangerschap symptomen dus ik vreesde er al een beetje voor. Hopelijk mag het bij jou goed aflopen! 🍀❤️

één maand geleden

Reactie op StijlvolleDennenappel872606

Ik mocht afgelopen maandag toch komen voor een vroege echo.. helaas was de ...
Oh wat vervelend, heel veel sterkte! ❤️