5 Reacties

één maand geleden

He wat schrikken, heel veel sterkte! Mijn advies: echt aan jezelf denken. Gaat het niet? Dan gaat het ook gewoon echt niet. Ik ben na mijn miskraam ook zeker 2 weken thuis gebleven om aan te sterken en me goed genoeg te voelen om weer aan het werk te gaan.

één maand geleden

Reactie op Mijsie

He wat schrikken, heel veel sterkte! Mijn advies: echt aan jezelf denken. G ...
Dankjewel voor je snelle reactie, wat vervelend om te lezen dat je een miskraam hebt gehad. Ik denk dat ik dat dus ook heb. Voel me ook totaal niet meer zwanger, alle kwaaltjes die ik al had zijn weg. Heb jij dat ook zo ervaren?

één maand geleden

Reactie op Vensang

Dankjewel voor je snelle reactie, wat vervelend om te lezen dat je een misk ...
Niet helemaal op die manier! Ik voelde wel wat minder kwaaltjes, maar had toen geen bloedverlies. Wel gehad, maar dat had niets te maken met de miskraam. Wij hebben een missed abortion gehad (hartje is gestopt met kloppen). Destijds had ik nog wel gewoon zwangerschapskwaaltjes, dus ook dat wil niet altijd wat zeggen. Vanmiddag heb ik ook best wat bloedverlies gehad, dus ik ging ook meteen van het ergste uit. Ben nog maar 4 weken en 6 dagen, maar toch zit het vruchtzakje goed op z’n plek en ziet het er vooralsnog goed uit voor dit termijn! Ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt. Ik weet hoe verdrietig en onzeker dit is 🤍💫

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Niet helemaal op die manier! Ik voelde wel wat minder kwaaltjes, maar had t ...
Aah is inderdaad toch net anders, ook erg heftig 🫂 hopelijk blijft het bij jullie goed op z'n plek zitten en komt er een mooi wondertje uit. Ergens heb ik voor ons ook nog hoop, maar ik kan beter niet al te positief zijn, dan komt de klap miss minder hard aan vrijdag. Bedankt voor je reactie 😘