Goedenmiddag dames
Ik heb gisteren een hele enge nacht gehad. Nadat ik plotseling veel kramp kreeg, richting de billen, begon bij mij hevig bloedverlies van helderrood bloed. Alle alarmbellen gingen natuurlijk af, dus wij zijn zsm richting de spoedeisende hulp gegaan.
Ik denk dat het bloedverlies 2/3 maandverbandjes vol zou zijn.
We hebben een echo gehad, en de verloskundige gaf aan een mooi kloppend hartje te zien, daarnaast zag alles er nog uit zoals het zou horen.
Uiteindelijk naar huis gestuurd, en t bloedverlies is eig sinds 3/4 uur snachts gestopt. Ik heb nog hier en daar krampen, maar niks te heftig en t voelt echt alsof ik krampen heb bij de schaamstreek en niet in de onderbuik.
Wel heb ik heel veel last bij het plassen en als ik op sta worden de krampen wel iets heftiger, vooral als ik op de wc ga zitten.
Ik heb morgen een echo om te kijken of alles goed zit etc, maar ik vraag me af of iemand dit ooit heeft meegemaakt? En hoe en wat..
Dit is onze eerste zwangerschap en we waren zo blij toen we de 12 weekjes voorbij waren. Dat dit wel echt een hele grote klap is geweest.. maar we blijven positief denken! 🫶🏻